تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

پشتیبانی

پشتیبانی تلفنی
تحقیق در مورد آموزش و پرورش پيش از دبستان


206 صفحه word |فونت tahoma سایز 14| قابل اجرا در آفیس 2010 و نسخه هاي جدیدتر|قابل ویرایش و آماده چاپبخشی از تحقیقاستراتژی هاي آموزشی (3)ازجمله مهمترین راهبردهاي آموزشی مقطع آموزش پيش دبستاني می توان به موارد ذیل اشاره نمود :1- ترغیب اولیای اموروزارت آموزش وپرورش به توجه هرچه بیشتر به سطح آموزش پيش دبستاني 2- کسب اطمینان ازبرقراری حداکثر هماهنگی ممکن میان نهادهاي اداره کننده مرکز آموزش پيش دبستاني دروزارت آموزش وپرورش 3- اختصاص بیشتر وجوه غیرمستقیم ازسوی آموزش وپرورش به مراکز آموزش پيش دبستاني 4- آموزش وتربیت نیروی انسانی ماهر ازطریق تمرکز برآموزشهاي دوره پيش دبستاني 5- گسترش فضاهاي مستقل آموزش پيش دبستاني  برنامه آموزش و پرورش در دوره پيش از دبستان1) آموزش و پرورش در دوران اولیه كودكی برنامه ای است كه بر رشد كلی و همه جانب

ادامه مطلب  
مقاله درمورد آموزش پيش دبستاني


مشخصات فایلعنوان: آموزش پيش دبستانيقالب بندی: wordتعداد صفحات: 15  محتویاتساختار آموزشیبرنامه هاي آموزشی و ارزشیابی تحصیلیطرح هاي آموزشیطرح ملّی مراقبت از كودكانطرح مراقبتی خارج از مراكز آموزشی طرح آغاز اطمینانآمار آموزشیو . . .    قسمتی از مقالهآموزش پيش دبستانيساختار آموزشیآموزش پيش دبستاني در كشور انگلستان در مهدهاي كودك و مدارس آمادگی به كودكان رده هاي سنی 4-2 سال ارائه می گردد.با وجودی كه آموزش كودكان انگلیسی تا سن 5 سالگی اجباری نمی باشد، با این حال بالغ بر 96 درصد از كودكان رده هاي سنی 4 سال و بالاتر در مراكز آموزشی پيش دبستاني ثبت نام می نمایند. طبق آمار به دست آمده در سپتامبر سال98، در اسكاتلند 38% از كودكان رده هاي سنی4-3 سال درمراكز آموزش پيش دبستاني ثبت نام نموده اند. تدارك امكانات و اتخاذ شرایط و

ادامه مطلب  
دانلود تحقیق کامل درباره آموزش پيش دبستاني در انگلستان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتفرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینتتعداد صفحات: 15 آموزش پيش دبستانيساختار آموزشیآموزش پيش دبستاني در كشور انگلستان در مهدهاي كودك و مدارس آمادگی به كودكان رده هاي سنی 4-2 سال ارائه می گردد.با وجودی كه آموزش كودكان انگلیسی تا سن 5 سالگی اجباری نمی باشد، با این حال بالغ بر 96 درصد از كودكان رده هاي سنی 4 سال و بالاتر در مراكز آموزشی پيش دبستاني ثبت نام می نمایند.طبق آمار به دست آمده در سپتامبر سال98، در اسكاتلند 38% از كودكان رده هاي سنی4-3 سال درمراكز آموزش پيش دبستاني ثبت نام نموده اند. تدارك امكانات و اتخاذ شرایط ویژه آموزش پيش دبستاني از محل اختیارات و مقامات دپارتمان هاي محلی آموزش و پرورش و هیئت هاي مدیره آموزش غیر رسمی تامین می گردد. با وجودی كه در قوانین آموزشی و مفاد اختی

ادامه مطلب  
بررسی تأثیر آموزش پيشدبستاني بر یادگیری مهارتهاي روانی ـ حركتی و سازگاری اجتماعی دانش‏ آموزان دوره ابتدایی


این روش تحقیق(پایان نامه) آماده پرینت می باشد و به صورت 5 فصل در قالب 155 صفحه ارائه شده است که دارای نمودارها و جداول آماری است و دارای نتیجه گیری و منابع کامل است. همچنین در آخر فایل نیز پرسشنامه هاي مورد نیاز تحقیق به طور کامل ارائه شده است. چکیدههدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر آموزش پيش دبستاني بر مهارت هاي روانی - حركتی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان ابتدایی است. پژوهش حاضر، یك پژوهش پس رویدادی (علی - مقایسه ای) است که در آن، آزمون مهارت هاي روانی - حرکتی لینکلن - ازرتسکی و پرسشنامه رفتار سازشی بر روی 80 دانش آموز اجرا گردید؛ و نتایج آن مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته هاي این پژوهش نشان داد که بین دو گروه آموزش دیده و آموزش ندیده در متغیر مهارت هاي روانی

ادامه مطلب  
تاثیر شیوه هاي آموزشی بر دانش آموزاننام فایل : تاثیر شیوه هاي آموزشی بر دانش آموزان
فرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلاید : 8
حجم : 38 کیلوبایت
تاثیر شیوه هاي آموزشی بر دانش آموزانحفظ کردن و به خاطر سپردن و یادآوری مجدد آموخته ها یکی از مهارتهاي دانش آموزان است تا حدی که آن را معیاری برای سنجش میزان معلومات و بهره هوشی دانش آموز می دانند به طوری که به هر میزان حجم آموخته ها یا بهتر بگوییم محفوظات بالاتر و سرعت یادآوری آنها کمتر باشد، دانش آموز از معلومات بیشتر و بهره هوشی بالاتری برخوردار است اما آیا می پذیریم که بسیاری از این معلومات تنها محفوظات طوطی واری است که پس از مصرف به سرعت از ذهن گریخته و برای یادآوری مجدد آنها نیاز به مطالعه مجددشان است چرا که بی تردید اصول صحیحی برای آموزش آنها و در نتیجه به ذهن سپردن شان وجود نداشته است. بررسی دو شیوه آموزشی «حافظه محور» و «خلاق

ادامه مطلب  
تحقیق در مورد ويژگيهاي کودک پيش دبستاني ،اهداف آموزش و پرورش پيش دبستاني


7 صفحه word |فونت tahoma سایز 12| قابل اجرا در آفیس 2010 و نسخه هاي جدیدتر|قابل ویرایش و آماده چاپبخشی از تحقیق اهداف آموزش و پرورش پيش دبستانيهدف ، یک نقطه مطلوب در تعلیم و تربیت است که فرایند تعلیم و تربیت به سمت آن سوق داده می شود . اهداف باید تکامل پذیر باشند . اهداف تعلیم و تربیت از پيش تعیین شده هستند ، باید تحت شرایط خاص ، قابلیت تغییر داشته ، تکامل پذیر و قابل تحقق باشند. هدفهاي آرمانی ، غیر قابل تحقق و غیر واقع بینانه ، برای تعلیم و تربیت، معقول و مناسب نیست . موارد زیر از ويژگيهاي اهداف می باشند. در آموزش و پرورش پيش دبستاني و مقاطع بالاتر ، هدف بسیار مهم است، زیرا موجب هماهنگی فعالیت ها می گردد و به معلم و دانش آموز ، انگیزه می دهد . از طرف دیگر ، معیار ارزشیابی پيشرفت تحصیلی دانش آموز

ادامه مطلب  
تحقیق در مورد نظام آموزشی چین 133ص


لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 131 صفحه
 قسمتی از متن .doc : 
 
‏نظام آموزشی چین
‏ساختار نظام ‏آموزشی
‏آموزش پيشدبستاني
‏آموزش پایه
‏آموزش همگانی
‏آموزش پيش ‏دانشگاهی
‏مقطع آموزش ‏ابتدایی
‏مقطع آموزش ‏متوسطه
‏آموزش عالی
‏آمار تحصیلی
‏مؤسسات پایه
‏آموزش ‏بزرگسالان
‏آموزش غیر ‏رسمی
‏آموزش فنی حرفه ‏ای
‏آموزش اقلیت هاي ‏قومی
‏آموزش ‏معلمان
‏تكنولوژی ‏آموزشی

‏نظام آموزشی چین
‏آموزش پيش دبستاني
‏آموزش پيش دبستاني همواره به عنوان یكی از مقاطع آموزشی كشور چین ‏مدنظر قرار داشته است. در نواحی شهری، آموزش پيش دبستاني عمدتاُ در كودكستان ارائه ‏گردیده و مدت زمان سه ، دو یا یك سال به طول می انجامد گف

ادامه مطلب  
نظام آموزشی در کشور چین


یونی شاپ فروشگاه تحقیق و پروژه        بخشی از متن اصلی : نظام آموزشی چینساختار نظام آموزشیo          آموزش پيش دبستانيo          آموزش پایهo          آموزش همگانیo          آموزش پيش دانشگاهیo          مقطع آموزش ابتداییo          مقطع آموزش متوسطهآموزش پيش دبستانيآموزش پيش دبستاني همواره به عنوان یكی از مقاطع آموزشی كشور چین مدنظر قرار داشته است. در نواحی شهری، آموزش پيش دبستاني عمدتاُ در كودكستان ارائه گردیده و مدت زمان سه ، دو یا یك سال

ادامه مطلب  
دانلود تحقیق بررسی تأثیر آموزش پيشدبستاني بر یادگیری مهارتهاي روانی , حركتی و سازگاری اجتماعی دانش ‏آموزان دوره ابتدایی


موفقیت كودكان در مدرسه تا حدودی به رویدادهايی بستگی دارد كه آنها قبل از ورود به مدرسه تجربه كرده‏اند. آمادگی كودكان برای ورد به مدرسه و موفقیت بعدی آنها در تحصیل، با جنبه‏هاي مختلف رشد آنها مرتبط است. عواملی از قبیل رشد جسمی، اجتماعی، شناختی، دانشی و چگونگی یادگیری در تعیین موفقیت آنها در مدرسه نقش دارند.در گذشته، عقیده بسیاری بر این بود كه ورود كودكان به دبستان، آغاز یادگیری و شكوفایی آنها در همه ابعاد رشد است. اما امروزه در پرتو تلاش صاحب‏نظران مختلف، مسیر تفكر و برنامه‏ریزی به سمت بارور كردن آموزش‏هاي پيش از دبستان، به عنوان پيش‏نیاز ورود كودكان به مدرسه، تغییر كرده است. بی‏شك پيشرفت در ابعاد گوناگون رشد در سنین بالات

ادامه مطلب  
نظام آموزشی چین


یونی شاپ فروشگاه تحقیق و پروژه       بخشی از متن اصلی : o          آموزش پيش دبستانيo          آموزش پایهo          مقطع آموزش ابتداییo          مقطع آموزش متوسطهo          آموزش عالیo          آموزش فنی حرفه ایآموزش پيش دبستانيآموزش پيش دبستاني همواره به عنوان یكی از مقاطع آموزشی كشور چین مدنظر قرار داشته است. در نواحی شهری، آموزش پيش دبستاني عمدتاُ در كودكستان ارائه گردیده و مدت زمان سه ، دو یا یك سال به طول می انجامد گفتنی است كه مراكز فوق بصورت تمام

ادامه مطلب  
دانلودمقاله بررسی تاثیر آموزش پيش دبستاني بر یادگیری مهارتهاي روانی حرکتی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان دوره ابتدایی


دانلودمقاله بررسی تاثیر آموزش پيش دبستاني بر یادگیری مهارتهاي روانی حرکتی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان دوره ابتداییدانلودمقاله بررسی تاثیر آموزش پيش دبستاني بر یادگیری مهارتهاي روانی  حرکتی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان دوره ابتدایی  مقدمهبیان مسالهضرورت و اهداف تحقیقاهداف پژوهشفرضیه هاي پژوهشتعاریف و اصطلاحاتمبانی نظری و پيشینه پژوهشتاریخچه آموزش پيش دبستانيتعریف دوره پيش دبستانيويژگيهاي کودک در دوره پيش دبستانياهداف دوره پيش دبستانيمهارتهاي روانی ـ حرکتی در دوره دبستانتحول حرکت در کودکان دبستانيمهارتهاي روانی ـ حرکتیسازگاری اجتماعیروابط با همسالانوظیفه مهد کودک و مراکز پيش دبستاني از دیدگاه آدلرپيشینه پژوهش روش شناسیروش پژوهشابزار

ادامه مطلب  
پاورپوينت با موضوع اهمیت آموزش و پرورش پيش دبستاني


      لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : پاورپوينتنوع فایل : .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد اسلاید : 30 اسلاید قسمتی از متن .ppt : اهمیت آموزش و پرورش پيش دبستاني محیط خانه كمك می كند،اصلاح می كند،خراب می كند ولی ایجاد نمی كند.(ماریا مونته سوری) هدف آرمانی آموزش -تلاش در جهت پرورش انسان هايی كه در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی در راستای هدف آرمانی جامعه به رشد و شكوفایی مطلوبی نائل شوند و جامعه را در مسیر آن هدف به پيش برانند. بازتاب بهره مندی ازهدف هاي روشن و آرمانی: -ارتقاء كیفیت آموزش -ارتقاء سطح دانش فراگیران -رشد بالندگی آنان در تمامی ابعاد -فراهم كردن جوی سالم و آرام وبه دور از رنج هاي روحی -توسعه انگیزه ها -فراهم كردن روشی معین برای یادگیری  درآینده (

ادامه مطلب  
پاورپوينت درباره اهمیت آموزش و پرورش پيش دبستاني


    لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : پاورپوينتنوع فایل : .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد اسلاید : 30 اسلایدقسمتی از متن .ppt :اهمیت آموزش و پرورش پيش دبستانيمحیط خانه كمك می كند،اصلاح می كند،خراب می كند ولی ایجاد نمی كند.(ماریا مونته سوری)هدف آرمانی آموزش-تلاش در جهت پرورش انسان هايی كه در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی در راستای هدف آرمانی جامعه به رشد و شكوفایی مطلوبی نائل شوند و جامعه را در مسیر آن هدف به پيش برانند.بازتاب بهره مندی ازهدف هاي روشن و آرمانی:-ارتقاء كیفیت آموزش-ارتقاء سطح دانش فراگیران-رشد بالندگی آنان در تمامی ابعاد-فراهم كردن جوی سالم و آرام وبه دور از رنج هاي روحی-توسعه انگیزه ها-فراهم كردن روشی معین برای یادگیری  درآینده(آیین تدر

ادامه مطلب  
آموزش ریاضیات پایه پيش دبستاني


          آموزش ریاضیات پایه پيش دبستاني مقدمه : این کتاب شامل مفاهیم بنیادی ریاضی است که باید هر بچه قبل از ورود به دبستان با آنها درگیر شود.  آموزش ریاضی دوره پيش دبستاني مفاهیم پایه ای اگر به صورت اصولی و توسط مربیان مجرب, دلسوز و علاقمند آموزش داده شوند, گذر کودک از مرحله دبستان را آسان و ممکن می سازد.   روش آزمایش مفاهیم بطریق مجسم ( کار با اشیاء ) نیمه مجسم ( کار با تصاویر و اشکال ) و مجرد ( ذهنی ) خواهد بود. ابتدا مربی باید در روش مجسم از اشیاء اطراف کودک بهره بگیرد. به عنوان مثال برای آموزش مفهوم کوتاه و بلند از خود بچه ها و یا دو عدد مدادی که بچه ها هر روزه با آن سرو کار دارند استفاده کند. یا دو بچه قد بلند و قد کوتاه را کنار هم گذارده و بطو

ادامه مطلب  
تعلیم و تربیت کودکان پيش دبستانينام فایل : تعلیم و تربیت کودکان پيش دبستاني
فرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلاید : 11
حجم : 52 کیلوبایت
ويژگيهاي کودک پيش دبستاني -اهداف آموزش و پرورش پيش دبستانيیکی از اصول مهم تعلیم و تربیت ، تطبیق فعالیتهاي آموزشی و تربیتی با ويژگيهاي شناختی ، جسمانی و عاطفی کودک می باشد . تعلیم و تربیتی که مبتنی بر این موارد نباشد، نمی تواند به اهداف مورد نظر دست یابد. ويژگيهاي کودکان را به سه دسته جسمانی ، شناختی و عاطفی تقسیم بندی نموده اند : کودک پيش دبستاني بین پنج تا شش سال ، استخوانهاي نرم و انعطاف پذیری دارد ، هنوز مهارت کافی در استفاده از ماهیچه هاي کوچک پیدا نکرده است ، منظور از ماهیچه هاي کوچک ، انگشتان کودک است ، در انجام فعالیتهاي بدنی ، از کل بدن خود استفاده می کند و می توان گفت : رشد کودک از عضلات بزرگتری ، مثل ماهیچه هاي دست ، پا و حرکات عام آغاز شده و به حر

ادامه مطلب  
بررسی آموزش پيش دبستاني در ابعاد رفتاری دانش آموزان


بررسی آموزش پيش دبستاني در ابعاد رفتاری دانش آموزان در حجم 83 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:قسمتی از متن:تاریخچه آموزش پيش دبستانيتعلیم و تربیت انسان از بدو تولد تا پایان زندگی ادامه دارد و درخصوص شیوه‏هاي یادگیری و یاددهی انسان، نظرپردازیهاي گوناگونی صورت گرفته است.  سالهاي زیادی مردم بر این باور بودندكه كودكان به صورت افراد بالغ پيش ساخته، اما مینیاتوری به دنیا می آیند. این دیدگاه در قرون وسطی غالب بود و چنین فرض می‏شد كه كودك، بزرگسال كوچك است و از نظر شیوه رفتار نیز با او مثل بزرگسال رفتار می‏كردند. به محض اینكه كودكان می‏توانستند راه بروند و گفتگو كنند، به اجتماع بزرگسال می‏پیوستند، در بازیهاي آنان شركت می‏كردند، به كارهاي آنان مشغول می‏شدند و مثل آنها لب

ادامه مطلب  
دانلود پایان نامه آماده درباره تأثیر آموزش پيشدبستاني با فرمت word-ورد 130 صفحه


مقدمه:موفقیت کودکان در مدرسه تا حدودی به رویدادهايی بستگی دارد که آنها قبل از ورود به مدرسه تجربه کرده‏اند. آمادگی کودکان برای ورد به مدرسه و موفقیت بعدی آنها در تحصیل، با جنبه‏هاي مختلف رشد آنها مرتبط است. عواملی از قبیل رشد جسمی، اجتماعی، شناختی، دانشی و چگونگی یادگیری در تعیین موفقیت آنها در مدرسه نقش دارند.در گذشته، عقیده بسیاری بر این بود که ورود کودکان به دبستان، آغاز یادگیری و شکوفایی آنها در همه ابعاد رشد است. اما امروزه در پرتو تلاش صاحب‏نظران مختلف، مسیر تفکر و برنامه‏ریزی به سمت بارور کردن آموزش‏هاي پيش از دبستان، به عنوان پيش‏نیاز ورود کودکان به مدرسه، تغییر کرده است. بی‏شک پيشرفت در ابعاد گوناگون رشد در سنین بالاتر و حتی مرحله زمینه‏سازی برای ا

ادامه مطلب  
پاورپوينت اهمیت آموزش و پرورش پيش دبستاني -30 اسلاید


مشخصات فایلعنوان: اهمیت آموزش و پرورش پيش دبستاني قالب بندی: پاورپوينتتعداد اسلاید:30 محتویاتاهمیت آموزش و پرورش پيش دبستاني هدف آرمانی آموزشتاریخچه آموزش پيش از دبستاني جهانتاریخچه آموزش پيش از دبستاني ایرانحقوق كودكان پيش دبستانياهداف آموزش و پرورش از دیدگاه چند تن از بزرگان تعلیم و تربیت هدف تربیت از نظر سقراطهدف تربیت از نظرافلاطونهدف تربیت از نظرارسطوهدف تربیت از نظرآكوستینوسهدف تربیت از نظركمنیوس(پدرآ.پ جدید) هدف تربیت از نظرجان لاكهدف تربیت از نظركانتهدف تربیت از نظردیوییاهداف كلی پيش دبستانياهداف آموزش و پرورش در پيش از دبستاناهداف آ.پ پيش دبستانيچگونه به پرسش هاي كودكان پاسخ دهیم؟اصول پرورش تفكر خلاق و انتقادی در كلاسمنابع  هدف آرمانی آموزش -تلاش در جهت پرورش انسان هايی كه در ابعاد مختلف زندگ

ادامه مطلب  
تحقیق در موردترس در کودکان


فرمت فایل:ٌword(قابل ویرایش) تعداد27 صحفه  دنیای شگفت وشیرین كودكان ، با همة لطافت ها و زیبایی ها ، شكننده وآسیب پذیر است . برای ورود به این سر زمین ترد وشكننده ، نیازمند شناخت وآشنایی دقیق وهمه سونگرانه ایم . شناخت عواطف ، خواسته ها ، نگرانی ها وترس هاي این دوره ما را به ارتباطی « واقعی تر » ودرست تر می رساند ، هم چنان كه فقدان شناخت ودرك درست ؛ آسیب زا وآفت آفرین است وبه ضایعاتی جبران ناپذیر منجر خواهد شد .در این میان نقش خانواده وآموزه هاي نخستین این نهاد ، بسیار مهم وسر نوشت ساز است ؛ رفتار پدر ومادر ودیگر اعضای خانواده ، طنینی همیشگی در رفتار انسان دارد وبسیاری از رفتارها، منش ها ره آور تاثیر تربیتی خانواده بر رفتار انسان است . یكی از مسائل مهم در زندگی كودكان ، ترس هاي كودكان است ؛ ترس هايی كه خود زمینه ساز بحران ه

ادامه مطلب  
تحقیق درباره نظام آموزشی چین


این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 57 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید. لینک دانلود پایین صفحه  آموزش پيش دبستاني همواره به عنوان یكی از مقاطع آموزشی كشور چین مدنظر قرار داشته است. در نواحی شهری، آموزش پيش دبستاني عمدتاُ در كودكستان ارائه گردیده و مدت زمان سه ، دو یا یك سال به طول می انجامد گفتنی است كه مراكز فوق بصورت تمام وقت، پاره وقت و یا پانسیونی فعالیت می نمایند. در نواحی روستایی آموزش پيش دبستاني عمدتاً بصورت كلاس هاي نگهداری اطفال و كودكستان هاي فصلی است. در مناطق باستانی، قومی، دور افتاده و فقیرنشین كشور علاوه بر آموزش پيش دبستاني طبیعی و معمول، آموزش غیر معمول با اشكال مختلف از قبیل

ادامه مطلب  
نظام آموزشی در فرانسه


یونی شاپ فروشگاه تحقیق و پروژه        بخشی از متن اصلی : o          آموزش پيش دبستانيo          آموزش پيش دانشگاهیo          آموزش پایهo          آموزش ابتداییo          آموزش متوسطهساختار آموزشیحضور در دوره‌هاي آموزش پيش دبستاني در كشور فرانسه  اختیاری و رایگان بوده وبه منظور آموزش كودكان رده هاي سنی 5-2 سال در نظر گرفته شده است. شایان ذكر است آندسته از  كودكانی كه تا روز اول سال تحصیلی مدارس به سن 2 سالگی رسیده باشند، مورد پذیرش واقع می‌گردند اقداماتی نیز در خصوص او

ادامه مطلب  
تحقیق درباره نظام آموزشی فرانسه


این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 65 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید. لینک دانلود پایین صفحه  حضور در دوره‌هاي آموزش پيش دبستاني در كشور فرانسه  اختیاری و رایگان بوده وبه منظور آموزش كودكان رده هاي سنی 5-2 سال در نظر گرفته شده است. شایان ذكر است آندسته از  كودكانی كه تا روز اول سال تحصیلی مدارس به سن 2 سالگی رسیده باشند، مورد پذیرش واقع می‌گردند اقداماتی نیز در خصوص اولویت احداث  مدارس مذكور در نواحی محروم اجتماعی كشور صورت گرفته است.كودكان رده سنی 2سال(حدود 40% ) منحصرا در چارچوب مدارس و ظرفیت كلاسهاي آموزشی موجود و كلیه كودكان رده سنی3‌سال مورد پذیرش قرار م

ادامه مطلب  
پکیج ویژه پیک نوروزی سال 139۷ برای تمام پایه ها!!!+پيش دبستاني


پیک هاي نوروزی سال 1397برای پایه هاي اول تا ششم دبستان+پيش دبستاني  ويژگي هاي این پکیج چیست:طراحی تمام پیک ها به صورت  سیاه و سفید  و مناسب برای پرینتر هاي سیاه و سفید و رنگ آمیزی دانش آموزان می باشد.(صفحه اول پیکها که به عنوان جلد می باشد رنگی است)تنها پکیج طراحی شده شش پایه موجود در اینترنت برای نوروز سال ۱۳۹۷ طراحی تمام پیک ها بر اساس آخرین ویرایش کتابهاي درسیامکان پرینت و تکثیر از تمامی پیک ها جهت ارائه به دانش آموزان مدارساستفاده از تمرینها و سرگرمی هاي جالب بر اساس آخرین متد آموزشی جهت رغبت بیشتر دانش آموزان رعایت بودجه بندی در طراحی تمرین ها عدم وجود نوشته هاي تبلیغاتی (آدرس سایت،نام نویسنده،نام گرافیست و …) در صفحات پیک خرید آنلاین و دریا

ادامه مطلب  
دانلود تحقیق کامل درباره آموزش و پرورش پيش از دبستان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتفرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینتتعداد صفحات: 18 چکیـدهعنوان :آموزش وپرورش پيش ازدبستانهدف من ازتهیه این پروژه این است که برای راه اندازی وتأ سیس یک مهداستاندارد باید این مراحل راطی کرد که مراحل عبارتنداز :تعریفاهمیتضرورتبرنامه ها یآموزش وپرورش پيش ازدبستانبازیهاي کودکانودرمرحله آخر برآورد هزینه تأسیس یک مهد استانداردتاریخچه آموزش پيش دبستانيتاریخچه آموزش پيش دبستاني در ایران به 80 سال پيش باز می گردد.در سال 1298 مسیونر هاي مذهبی و اقلیت هاي دینی به احداث كودكستان ها و مراكز آموزش پيش دبستاني درتهران مبادرت نمودند .در همان اثنا زنده یاد جبار باغچه‏بان در سال 1303 به احداث باغچه اطفال در شهرستان تبریز مبادرت نموده و چند سال بعد در سال 1307 كودكستان دیگری در شهرستان شیراز دایر

ادامه مطلب  
اثربخشی قصه درمانی بر کاهش علائم پرخاشگری کودکان پيش دبستاني


چکیدهپژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر قصه گویی در کاهش پرخاشگری کودکان پيش دبستاني انجام گرفت. در چارچوب روش شبه تجربی در قالب یک طرح پيش آزمون-پس آزمون با گروه کنترل، 30 کودک پيش دبستاني که در پرسش نامه مقیاس پرخاشگری نمره دو انحراف بالاتر از میانگین کسب نمودندن، به طور تصادفی در دو گروه جایگزین شدند. گروه آزمایش به مدت 11 جلسه تحت تاثیر متغیر مستقل قصه گویی قرار گرفت و گروه کنترل هیچ مداخله ای دریافت نکرد. در پایان از هر دو گروه آزمون به عمل آمد تا تاثیر متغیر مستقل بر متغیر وابسته مشخص شود. داده ها با استفاده از روش تحلیل کوواریانس مورد تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان داد، قصه گویی در کاهش نشانه هاي پرخاشگری در کودکان پرخاشگر موثر بوده است.بیان مسئلهحضور کودک پرخاشگر در هر خانواده ساختار آن خانواده را تحت تاثیر ق

ادامه مطلب  
آمادگی و استعداد تحصیلی کودکان در مدارس عادی و استثنایی


عنوان: آمادگی و استعداد تحصیلی کودکان در مدارس عادی و استثناییقالب بندی: WORDتعداد صفحات: 55این پروژه در مورد آمادگی و استعداد تحصیلی کودکان در مدارس عادی و استثنایی می باشد که در 2 فصل و به صورت تحقیقی و پژوهشی تهیه و تنظیم شده و به صورت کامل می باشد. این پروژه به دانشجویان رشته هاي علوم اجتماعی ، آموزش ابتدایی ، علوم تربیتی و دیگر رشته هاي مرتبط با آن پيشنهاد می گردد.چکیدههدف از این پژوهش هنجاریابی تست آمادگی تحصیلی کودکان ۷-۶ ساله بدو ورود به دبستان در مدارس عادی و استثنایی می باشد.جامعه مورد مطالعه شامل تعداد ۸۵۰=N نفر از دانش آموزان بدو ورود به دبستان می باشد.به منظور هنجاریابی تست آمادگی تحصیلی از پرسشنامه یا تست آمادگی تحصیلی که توسط سازمان آموزش و پرورش کشور معا

ادامه مطلب  
دانلود پاورپوينت ويژگي هاي كودكان پيش دبستاني .


پاورپوينت  ويژگي هاي كودكان پيش دبستانيفرمت فایل: پاورپوينتتعداد اسلاید: 15    žمقدمهطبق     تحقیقات به عمل آمده دوره پيش دبستاني     تاثیرات  مثبتی بر رشد وسازگاری  كودك دارد.میان   یادگیری  نوآموزانی كه دوره پيش دبستاني را سپری كرده اند وآ ن هايی  كه  این دوره را نگذرانده اندچهار نمره اختلاف وجود دارد،چرا كه این دوره سبب آمادگی بیشتر برای حضور در مدرسه می باشداین نوآموزان از توانایی هاي  بهتری نسبت به  سایرن در خواندن  بر خور دارند ،مهم ترین عامل  پيشرفت دانش آموزان در مدرسه  به خصوص در پایه اول است .یادگیری مهارت هايی چون  سازگاری با محیط،دقت وتمركز حواس ،نظم پذیری ذهن ، هماهنگی دیداری حركت

ادامه مطلب  
پروژه تاثیر آموزش هاي پيش دبستاني در پيشرفت تحصیلی دوران دبستان


پروژه تاثیر آموزش هاي پيش دبستاني در پيشرفت تحصیلی دوران دبستان در حجم 31 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست مطالب زیر:مقدمه                     بیان مسئلهفرضیهتعاریفمركز پيش دبستاني قبل از دبستاندوران پيش دبستاني قبل از دبستانتاریخچه‏تاریخ تحول نگرشهاى نسبت به كودك از گذشته تا كنونتاریخچه شكل گیرى مراكز پيش دبستاني در ایرانآموزش پيش دبستانيويژگيهاى رشد كود كان در سنین پيش دبستانى ‏اهمیت سالهاى پيش دبستاني به عنوان مرحله حساس دریادگیرى و آموزش اهداف‏الف). دوران پيش دبستانى ‏آموزش رعایت نوبت و صبر كردن ‏ب). مراكز پيش دبستاني  ضرورت گسترش مراكز آموزش قبل از دبستان &

ادامه مطلب  
پاورپوينت اهمیت آموزش و پرورش پيش دبستاني


فرمت فایل : پاورپوينت قابل ویرایش      تعداد اسلاید: 30 قسمتی از پاورپوينت :  هدف آرمانی آموزش -تلاش در جهت پرورش انسان هايی كه در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی در راستای هدف آرمانی جامعه به رشد و شكوفایی مطلوبی نائل شوند و جامعه را در مسیر آن هدف به پيش برانند. بازتاب بهره مندی ازهدف هاي روشن و آرمانی: -ارتقاء كیفیت آموزش -ارتقاء سطح دانش فراگیران -رشد بالندگی آنان در تمامی ابعاد -فراهم كردن جوی سالم و آرام وبه دور از رنج هاي روحی -توسعه انگیزه ها -فراهم كردن روشی معین برای یادگیری  درآینده (آیین تدریس وروش كلاس داری-مهران علیپور مشكانی،1381)  تاریخچه آموزش پيش از دبستاني جهان -سرآغاز قرن 19 -عوامل تغییر دیدگاه ها نسبت به كودكان:شرایط اجتماعی،باورها درباره طبیعت كودك

ادامه مطلب  
آموزش پيش دبستاني در انگلستاننام فایل : آموزش پيش دبستاني در انگلستان
فرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلاید : 13
حجم : 8 مگابایت
آموزش پيش دبستانيساختار آموزشیآموزش پيش دبستاني در كشور انگلستان در مهدهاي كودك و مدارس آمادگی به كودكان رده هاي سنی 4-2 سال ارائه می گردد.با وجودی كه آموزش كودكان انگلیسی تا سن 5 سالگی اجباری نمی باشد، با این حال بالغ بر 96 درصد از كودكان رده هاي سنی 4 سال و بالاتر در مراكز آموزشی پيش دبستاني ثبت نام می نمایند. طبق آمار به دست آمده در سپتامبر سال98، در اسكاتلند 38% از كودكان رده هاي سنی4-3 سال درمراكز آموزش پيش دبستاني ثبت نام نموده اند. تدارك امكانات و اتخاذ شرایط ویژه آموزش پيش دبستاني از محل اختیارات و مقامات دپارتمان هاي محلی آموزش و پرورش و هیئت هاي مدیره آموزش غیر رسمی تامین می گردد. با وجودی كه در قوانین آموزشی و مفاد اختیارات مقامات محلی دپارتمان هاي آموزشی(

ادامه مطلب  
دانلود پایان نامه آماده درباره تأسیس وراه اندازی مهدکودک وآمادگی با فرمت word-ورد 200 صفحه


تعریف لغوی آموزش و پرورش پيش از دبستانآموزش: عمل آموختن، یاد دادن             تعلیم: تربیت، پرورشپرورش: 1- تربیت، تعلیم، تأدیب  2- فرهنگ، تمدن  3- پرستیدن، پرستش  4- خوراك، خورش، غذا، طعامپيش: OIS ]پب. Patis مقابل فلز است.Paitis، پهـ (7) [Pe$Pat 1- (ق - مكان) جلو، قبل، قدام. مق. پس، پيش، وضع، حال، نهادجزوهاي جسم بود جهشهاي مختلف چنان كه نشستن و برخاستن و ركوع و سجود و چون دست و پا پدر و اندامهاي دیگر را نهادهاي ایشان سوی چشمهاي راست و چپ و زیر و زبر (پيش و پس...) دانشنامه الهی 302- (ق- زمان) قبل؛ پس. بعد. پيش از     3- (هر - اضـ ) نزد ( حضور داشتن چیزی یا كسی ر

ادامه مطلب  
دانلود پروژه کارآفرینی تاسیس و راه اندازی مهدکودک وآمادگی روشنک


پروژه کارآفرینی ، با موضوع تاسیس و راه اندازی مهدکودک وآمادگی روشنک بصورت Word انجام گرفته است.طرح برای رشته هاي علوم تربیتی و علوم آموزشی مناسب است و در 141 برگه و 7 فصل می باشد. می توانید این طرح را بصورت کامل و آماده تحویل از پایین همین صفحه دانلود نمایید.مقدمهكودكان سرمایه هاي ارزشمند وسازنده آینده جامعه هستند. آموزش و پرورش در دوره كودكی كه زمان شكل گیری شخصیت و ایجاد عادات مختلف و پيشگیری از بروز مشكلات است. آینده فرد و جامعه را بنایی نهد و مسیر حركت مملكت را مشخص می سازد. توجه به مسائل و مشكلات كودكان باعث پيشرفت و ترقی جامعه می شود و غفلت در رفع مشكلات آنان، خسارات جبران ناپذیری به بار می آورد. از این رو، سرمایه گذاری و برنامه ریزی در آموزش و پرورش ابتدایی، از حساسترین و مهمترین

ادامه مطلب  
دانلود تحقیق بررسی نقش رسانه‌هاي جمعی(با تاکید بر تلویزیون) در الگوپذیری و رفتار کودکان


پيشگفتار:تحقیق حاضر با عنوان "بررسی نقش رسانه‌هاي جمعی(با تاکید بر تلویزیون) در الگوپذیری و رفتار کودکان " سعی دارد، تاثیرات مثبت وپیامدهاي منفی وابستگی کودکان به تلویزیون را مورد بررسی قرار دهد. در راستای رسیدن به هدف مذکور ابتدا مبانی نظری تحقیق در مورد تاریخچه پیدایش رسانه‌هاي گروهی و به خصوص تلویزیون مطرح شده، سپس انواع کارکردهاي تلویزیون، وظایف رسانه به عنوان یک وسیله ارتباطی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است.در فصل دوم تحقیق مقدارزمانی که کودکان در شرایط مختلف سنی صرف تماشای تلویزیون میکنند،آغاز سن تماشای تلویزیون، دلایل تماشای تلویزیون توسط کودکان و انتظاراتی که کودکان و والدین آنها از تلویزیون دارند مورد بررسی قرار می‌گیرد.  لازم به ذکر است آمار و ارقام

ادامه مطلب  
بررسی نقش رسانه‌هاي جمعی(با تاکید بر تلویزیون) در الگوپذیری و رفتار کودکان


 فرمت فایل : WORD ( قابل ویرایش ) تعداد صفحات:170 تحقیق حاضر با عنوان "بررسی نقش رسانه‌هاي جمعی(با تاکید بر تلویزیون) در الگوپذیری و رفتار کودکان " سعی دارد، تاثیرات مثبت وپیامدهاي منفی وابستگی کودکان به تلویزیون را مورد بررسی قرار دهد. در راستای رسیدن به هدف مذکور ابتدا مبانی نظری تحقیق در مورد تاریخچه پیدایش رسانه‌هاي گروهی و به خصوص تلویزیون مطرح شده، سپس انواع کارکردهاي تلویزیون، وظایف رسانه به عنوان یک وسیله ارتباطی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است.در فصل دوم تحقیق مقدارزمانی که کودکان در شرایط مختلف سنی صرف تماشای تلویزیون میکنند،آغاز سن تماشای تلویزیون، دلایل تماشای تلویزیون توسط کودکان و انتظاراتی که کودکان و والدین آنها از تلویزیون دارند مورد بررسی قرار می‌گیرد

ادامه مطلب  
سوالات آزمون استخدامی مربیان پيش دبستاني


پکیج ویژه مجموعه سوال جهت قبولی و استخدام در آزمونهاي مربیان پيش دبستاني کاملترین پکیج موجود در اینترنت  حجم فایلها حدود 100 مگابایت وقت و هزینه خود را هدر ندهید همه یکجا آماده برای شما ریز این پکیج شامل : بخش تخصصی + بخش عمومیبخش تخصصی شامل :دفترچه هاي عمومی ( مشترک بین تمام رشته ها ) سالهاي 86 و 84 و 89 آموزش و پرورش : شامل موارد معارف اسلامی ، روش و فون تدریس ، روانشناسی تربیتی ، سنجش و اندازه گیری ، زبان انگلیسی ، ادبیات ، علوم سیاسی ، ریاضیات و هوش  ( جمعا 220 سوال تستی با جواب ، زیر جوابها خط کشیده شده است )دفترچه سوالات اختصاصی آزمون استخدام پیمانی اموزش و پرورش رشته آموزگار ابتدایی در سال 1389 شامل 60 سوال تخصصی تستیبخش دیگر شامل :سوالات فون تدریس 200 سوال تستی با جوابسوالات روانشناسی ت

ادامه مطلب  
بررسی تأثیر آموزش پيشدبستاني بر یادگیری مهارتهاي روانی ـ حركتی و سازگاری اجتماعی دانش‏آموزان دوره ابتدایی


فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات:140 فهرست مطالبعنوان صفحهفصل اول: مقدمهمقدمه 1بیان مساله 2ضرورت و اهداف تحقیق 6اهداف پژوهش 7فرضیه هاي پژوهش 7تعاریف و اصطلاحات 8فصل دوم: مبانی نظری و پيشینه پژوهشخلاصه ای از فصل دوم 11تاریخچه آموزش پيش دبستاني 11تعریف دوره پيش دبستاني 21ويژگيهاي كودك در دوره پيش دبستاني 21اهداف دوره پيش دبستاني 25مهارتهاي روانی ـ حركتی در دوره دبستان 27تحول حركت در كودكان دبستاني 29مهارتهاي روانی ـ حركتی 31سازگاری اجتماعی 42روابط با همسالان 48وظیفه مهد كودك و مراكز پيش دبستاني از دیدگاه آدلر 66پيشینه پژوهش 73فصل سوم: روش شناسیروش پژوهش 90ابزار پژوهش 90جامعه آماری 92گروه نمونه و روش نمونه گیری 92متغیرها 93روش اجرای پژوهش 93روشهاي آمار

ادامه مطلب  
دانلود مقاله مقایسه رشد مهارتهاي اجتماعی دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی با تجربه پيش دبستاني و بدون این تجربه


دانلود مقاله  مقایسه رشد مهارتهاي اجتماعی دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی با تجربه پيش دبستاني و بدون این تجربه ص 65فرمت وردچكیدههدف ما از پژوهش حاضر مقایسه رشد مهارتهاي اجتماعی دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی با تجربه پيش دبستاني و بدون این تجربه است.مقیاس مورد استفاده در این پژوهش عبارت است از: مقیاس درجه‌بندی مهارت اجتماعی[1] (SSRS) گرشام و الیوت[2] (1990). نمونه این تحقیق، 60 نفر از دانش‌آموزان با تجربه پيش دبستاني و 60 نفر دیگر بدون این تجربه هستند.نتایج بدست آمده نشان داد كه همكاری، قاطعیت، مسوولیت‌پذیری و خویشتن‌داری در دانش‌آموزانی كه دوره پيش دبستاني را گذرانده‌اند به طور معنی‌داری بالاتر از گروه دیگر است.&nb

ادامه مطلب  
پروژه بررسی نقش رسانه‌هاي جمعی (با تاکید بر تلویزیون) در الگوپذیری و رفتار کودکان. doc


        نوع فایل: wordقابل ویرایش 174 صفحه مقدمه: كودكان ما امروزه در خانه ای پا به دنیا می‌گذارند كه تلویزیون در آن به طور میانگین هفت تا هشت ساعت در روز روشن است. حالا دیگر بیش از آنكه از مادربزرگها داستان و از پدربزرگها خاطره بشنویم این تلویزیون است كه داستانهاي مربوط به انسانها، زندگی و ارزشهاي آن را برای ما بیان می‌كند.تلویزیون، امروزه به عنوان عمومی ترین و پرمخاطب ترین رسانه جمعی، سهم عمده ای در آموزش و تأثیرگذاری مستقیم و غیر مستقیم بر فرهنگ و روح و روان جمعی دارد.تاثیر پذیری اكثریت خاموش جامعه از تلویزیون و برنامه‌هاي ماهواره ای تلویزیونی بسیاری از اوقات كشورهاي  جهان سوم را با بحران فرهنگی روبرو كرده است. تلویز

ادامه مطلب  
جدیدترین طرح توجیهی تأسیس آژانس مسافرتی مخصوص كودكان


 دانلود جدیدترین طرح توجیهی تأسیس آژانس مسافرتی مخصوص كودكان      این طرح توجیهی در زمینه تأسیس آژانس مسافرتی مخصوص كودكان، می باشد که بر اساس آخرین و جدیدترین تغییرات توسط کارشناسان متخصص در حوزه تأسیس آژانس مسافرتی مخصوص كودكان،نگارش و جمع آوری شده است.لذا مطالعه این فایل برای افرادی که می خواهند در زمینه تأسیس آژانس مسافرتی مخصوص كودكان،فعالیت داشته باشند بسیار مفید و کاربردی خواهد بود. این طرح کارآفرینی شامل موارد زیر می باشد :طرح توجیهی تأسیس آژانس مسافرتی مخصوص كودكانفهرست مطالبجداول و محاسبات مربوطهموضوع و معرفی طرحهزینه تجهیزاتظرفیتسرمایه گذاری كلدوره بازگشت سرمایهاشتغال زاییفضای مورد نیازتعداد افراد و هزینه نیروی انسانیاستانداردهاي مربوطه طرحسهم آورده متقاضیسهم تسهیلات

ادامه مطلب  
نظام آموزشی در کشور ژاپن


یونی شاپ فروشگاه تحقیق و پروژه        بخشی از متن اصلی : ساختار آموزشیآموزش پيش دبستانيآموزش پایهآموزش ابتداییآموزش متوسطهآموزش عالیآموزش معلمانآموزش بزرگسالانآموزش غیررسمیساختار آموزشیمقطع آموزش پيش دبستاني درژاپن حداكثرمدت زمان سه سال رده هاي سنی 3-6 سال به طول می انجامد.این مقطع آموزشی غیراجباری وغیررسمی بوده وبا دریافت شهریه ازوالدین كودكان ارائه می گردد.هدف اصلی مراكزآموزش پيش دبستاني، پرورش ذهنی وجسمی كودكان در یك محیط مناسب آموزشی است.برنامه هاي آموزشی این مقطع نیزبر39هفته آموزشی در سال و4 ساعت كلاسی روزانه تجاوز نمی كند. مهدهاي كودك روزانه و كودكستانهاهدف مهد كودكهاي روزانه و كودكستانها فراهم ساختن اساس آگاهی در مورد جهان اطراف برای كودكان پيش دبستاني و تقویت خلاقیتهاي ذهنی آنان از طریق بازی،

ادامه مطلب  
دانلود مقاله كودك آزاری


     دانلود مقاله كودك آزاری  فصل اولمقدمه:مراقبت برای رشد اولیه و تكامل كودكان خردسال، راه‌گشای زندگی آنان در آموزش، خوداتكایی و زندگی مستقل در آینده است. كودك در هنگام تولد موجود ناتوانی است كه برای طی كردن مسیر زندگی مستقل نیاز مبرمی به زندگی خانوادگی دارد به‌طوری‌كه اگر این حمایت خصوصاً در سال‌هاي اولیه زندگی خدشه دار شود ادامه زندگی سالم كودك با مخاطره بسیار جدی مواجه می‌شود. در این دوران حساس، كودك زندگی مستقل، توجه به دیگران، رعایت حق و حقوق سایر افراد، نظم و انظباط و ... را در محیط پویا و صمیمی خانوادگی فرا می گیرد. فرآیند رشد و تحول كودك تابع تأثیر متقابل عوامل زیستی، روانی و اجتماعی است و خانواده نقش بسیار مهم و اساسی را در این زمینه ایفا می كند.كودك برای رشد و تحول نیاز به فراهم

ادامه مطلب  
نقش رسانه بر کودکان


فرمت فایل : WORD ( قابل ویرایش ) تعداد صفحات:176مقدمه:كودكان ما امروزه در خانه ای پا به دنیا می‌گذارند كه تلویزیون در آن به طور میانگین هفت تا هشت ساعت در روز روشن است. حالا دیگر بیش از آنكه از مادربزرگها داستان و از پدربزرگها خاطره بشنویم این تلویزیون است كه داستانهاي مربوط به انسانها، زندگی و ارزشهاي آن را برای ما بیان می‌كند.تلویزیون، امروزه به عنوان عمومی ترین و پرمخاطب ترین رسانه جمعی، سهم عمده ای در آموزش و تأثیرگذاری مستقیم و غیر مستقیم بر فرهنگ و روح و روان جمعی دارد.تاثیر پذیری اكثریت خاموش جامعه از تلویزیون و برنامه‌هاي ماهواره ای تلویزیونی بسیاری از اوقات كشورهاي  جهان سوم را با بحران فرهنگی روبرو كرده است. تلویزیون هر روز بر ما تسلط بیشتری می‌یابد و ما بایستی نگران آثار مخرب برنامه‌هاي تلویزیو

ادامه مطلب  
تحقیق در مورد نظام آموزشی ژاپن 90ص


لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 91 صفحه
 قسمتی از متن .doc : 
 
‏ساختار آموزشی
‏آموزش پيش دبستاني
‏آموزش پایه
‏آموزش ابتدایی
‏آموزش متوسطه
‏آموزش عالی
‏آموزش معلمان
‏آموزش بزرگسالان
‏آموزش غیررسمی
‏آموزش پيش دبستاني
‏ساختار آموزشی
‏مقطع آموزش پيش دبستاني درژاپن حداكثرمدت زمان سه سال رده هاي سنی 3-6 سال به ‏طول می انجامد.این مقطع آموزشی غیراجباری وغیررسمی بوده وبا دریافت شهریه ازوالدین ‏كودكان ارائه می گردد.هدف اصلی مراكزآموزش پيش دبستاني،پرورش ذهنی وجسمی كودكان در ‏یك محیط مناسب آموزشی است.برنامه هاي آموزشی این مقطع نیزبر39هفته آموزشی در سال و4 ‏ساعت كلاسی روزانه تجاوز نمی كند.
‏تعداد معلمان زن
‏تعداد كل معلمان
‏ت

ادامه مطلب  
آموزش پيش دبستاني 10 صنام فایل : آموزش پيش دبستاني 10 ص
فرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلاید : 11
حجم : 6 مگابایت
تاریخچه آموزش پيش دبستاني تاریخچه آموزش پيش دبستاني در ایران به 80 سال پيش باز می گردد. در سال 1298 مسیونر هاي مذهبی و اقلیت هاي دینی به احداث كودكستان ها و مراكز آموزش پيش دبستاني درتهران مبادرت نمودند .در همان اثنا زنده یاد جبار باغچه‏بان در سال 1303 به احداث باغچه اطفال در شهرستان تبریز مبادرت نموده و چند سال بعد در سال 1307 كودكستان دیگری در شهرستان شیراز دایر نمود. گفتنی است كه در آن اثنا تنها از كودكان خانواده هاي مرفه و كارمندان عالی رتبه ادارات در این مراكز ثبت نام به عمل می آمد . استقبال این خانواده ها از عملكرد مراكز آموزش پيش دبستاني (كودكستان ها( سبب گردیدكه طی مدت زمان كوتاهی در تهران وچندین شهر بزرگ دیگر كشور، كودكستان هايی توسط بخش خصوصی دایر گردد .از جمله مهمتر

ادامه مطلب  
رابطه ی اشتغال مادران با میزان اضطراب کودکان پيش دبستاني(5،6)ساله شهر سقز


هدف ازاین پژوهش تبیین رابطه ی اشتغال مادران با میزان اضطراب کودکان پيش دبستاني(5،6)ساله شهر سقزمی باشد.جامعه آماری این پژوهش راکلیه کودکان پيش دبستاني(5،6)ساله شهر سقز تشکیل داده اند.ازاین روبه روش نمونه گیری تصادفی تعداد200نفراز کودکان به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند.به منظورجمع آوری داده هااز پرسشنامه مقیاس اضطراب کودکان اسپنس – نسخه والدین استفاده شد داده هاي جمع آوری شده، به دو شیوه توصیفی و استنباطی (ضریب همبستگی پیرسون،رگرسیون چند متغیره) تجزیه وتحلیل شده اند.نتایج حاصل ازیافته هاي پژوهش نشان دادکه بین اشتغال مادران ومیزان اضطراب کودکان پيش دبستاني وجودنداردهمچنین بین ساختارسازمانی دانشگاه باکارآفرینی رابطه معناداری مشاهده گردید.بین اضطراب جدایی کودکان پيش دبستاني دارای مادران شاغل و

ادامه مطلب  
پروژه سرای دوستی (مركز كودكان خیابانی)


پروژه سرای دوستی (مركز كودكان خیابانی) پژوهش کامل در حوزه معماری می باشد. و در 7 فصل تنظیم شده است. شما میتوانید فهرست مطالب پروژه را در ادامه مشاهده نمایید.پروژه بصورت فایل قابل ویرایش ورد(WORD) در 110 صفحه برای رشته مهندسی معماری در پایین همین صفحه قابل دانلود میباشد. شایسته یادآوری است که پروژه از ابتدا تا پایان ویرایش وتنظیم , سکشن بندی (section) ، نوشتن پاورقی (Footnote) و فهرست گذاری اتوماتیک کامل شده وآماده تحویل یا کپی برداری از مطالب مفید آن است.بلافاصله بعد از پرداخت و خرید ، لینک دانلود نمایش داده می شود، علاوه بر آن لینک فایل مربوطه به ایمیل شما نیز ارسال می گردد.فهرست مطالبفصل اول ، ويژگيهاي جغرافیایی و اقلیمی منطقه1-1- مقدمه. 21-2- خلاصه روند دویست ساله توسعه و گسترش شهر تهران. 21-2-1- ت

ادامه مطلب  
تخصصی ترین سایت دانشجویان-مبانی نظری و پيشینه تحقیق ماهیت آموزش پيش دبستاني


         توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پيشینه و مبانی نظری پژوهش)همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دوم پژوهشتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپيشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهاي مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : دارد (به شیوه APA)نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت docتعداد صفحه:33قسمتی از مبانی نظری متغیر:توجه به آموزش و پرورش پيش از دبستان مورد توجه بسیاری از کشورهاي جهان قرار گرفته است. در بعضی کشور­­­ها، تقریباً همۀ کودکان قبل از ورود به دبستان، در این مراکز تربیتی پرورش می­یابند (صافی، 1387). در نظام آموزشی ایران، کودکان کمتر از سه سال در مهد­کودک، کود

ادامه مطلب  
مقایسه بازیهاي كودكان پيش دبستاني مهدكودك رفته با كودكان پيش دبستاني مهدكودك نرفته دختر و پسر شهر تهران


فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات267  مقدمه: كمبود امكانات و وجود مشكلات عدیده در ممالك در حال توسعه موجب شده است كه موضوع بازی به خصوص در كودكان موجب بی مهری با كم توجهی والدین، مراقبین و كسانی كه با بچه ها سروكار دارند قرار گیرد (رضا توكلی و همكاران، 1382). نقش بسیار باارزش بازی از دیدگاه اصول تعلیم و تربیت در فرهنگ آموزش و پرورش جایگاه بسیار والایی دارد. باید توجه داشت كه بازی به عنوان فرایند بسیار مهم در رشد و نمو كودك از بدو تولد تا سنین بالاتر در رشد و تكامل قوای ذهنی و جسمی او كمك بسزایی داشته و او را فردی خودساخته و مفید بار خواهد آورد. (نبوی و زكایی، 1385)شروع بازی را می توان به گذشته هاي دور، حتی از بدو پیدایش انسان نسبت داد. در حقیقت

ادامه مطلب  
پاورپوينت-اصول ومبانی روانشناسی كار - در 250 اسلاید-powerpoin-ppt


وانشناسی چیست؟به مطالعه رفتار و فرآیندهاي ذهنی می پردازدروانشناسی مصرف- روانشناسی بالینی – روانشناسی شخصیت –اهمیت روانشناسی چیست؟1- روانشناسی علم مطالعه رفتارهاي قابل مشاهده است چون رفتارهاي انسانی بسیار متنوع است انتظار می رود شاخه هاي مختلف علم روانشناسی وجود داشته باشد مثل 1- بالینی 2- مشاوره 3- رشد 4- شخصیت 4- مصرف2- كاربرد روانشناسی چیست؟ 1- در تربیت كودك 2- شناخت مراحل رشد 3- هوش 4- یادگیری 5- انگیزش 6- هیجان3- روش علمی مطالعه رفتار : 4 مرحله دارد1- طرح سوال تحقیق: برای پیدا كردن سوال تحقیق از تجربه هاي روزانه می توان كمك گرفت2- تدوین فرضیه: فرضیه عبارت است از یك جمله مثبت كه به صورت رفتار بیان می شود و به وسیله تحقیق مورد بررسی قرار می گیرد به سخن ساده تر محقق در ابتدا تحقیقات دیگران د

ادامه مطلب  
راه اندازی وتأ سیس یک مهداستاندارد


راه اندازی وتأ سیس یک مهد استاندارد فرمت فایل: وردتعداد صفحات: 17    چکیـده عنوان :آموزش وپرورش پيش ازدبستان هدف من ازتهیه این پروژه این است که برای راه اندازی وتأ سیس یک مهداستاندارد باید این مراحل راطی کرد که مراحل عبارتنداز :تعریف اهمیت ضرورت برنامه ها یآموزش وپرورش پيش ازدبستان بازیهاي کودکان ودرمرحله آخر  برآورد هزینه  تأسیس یک مهد استاندارد   تاریخچه آموزش پيش دبستانيتاریخچه آموزش پيش دبستاني در ایران به 80 سال پيش باز می گردد. در سال 1298 مسیونر هاي مذهبی و اقلیت هاي دینی به احداث كودكستان ها و مراكز آموزش پيش دبستاني درتهران مبادرت نمودند .در همان اثنا زنده یاد جبار باغچه‏بان در سال 1303 به احداث باغچه اطفال در شهرستان تبریز مبادرت نموده و چند سال بعد در سال 1307 كودكستان دیگری در

ادامه مطلب  
صفحات ادامه نتايج:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  > 
logo-samandehi