تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

پشتیبانی

پشتیبانی تلفنی
دانلود رساله مجتمع تجاري تفریحی


دانلود رساله مجتمع تجاري تفریحی در 154 صفحه وورد .doc    فهرستچکیده...........................................14مقدمه ..........................................15فصل اول شناخت موضوع................................181- 1 کلیات...................................191-1-1 پرسش اصلی تحقیق پایان نامه (مسئله تحقیق) ...................191-1-2  بیان مسئله  تحقیق پایان نامه (تشریح ابعاد , حدود مساله , معرفی دقیق مساله , بیان جنبه های مجهول و مبهم و متغیرهای مربوط به پرسشهای تحقیق,منظوراز تحقیق ) ................191-1-3  اهداف  تحقیق و دلایل انتخاب سایت ..................................211-1-4 دلایل انتخاب سایت پایان نامه : .......................................211-1-5  ضرورت انجام  تحقیق در این&nb

ادامه مطلب  
پروژه آماده استاندارهای حسابداری در ایران


استانداردهای حسابداری بر مبنای مفاهیم نظری گزارشگری مالی تدوین گردیده است. مفاهیم نظری مزبور توسط کمیته تدوین استانداردهای حسابداری با هدف تدوین استانداردهای حسابداری هماهنگ تهیه و به پیوست این مجموعه ارائه شده است.دامنه کاربرد استانداردهای حسابداری، صورتهای مالی با مقاصد عمومی (که از این به بعد صورتهای مالی نامیده می‌شود) است که به منظور ارائه اطلاعات مفید در مورد وضعیت مالی، عملکرد مالی و انعطاف‌پذیری مالی واحد تجاري جهت تصمیم‌گیری استفاده‌کنندگان تهیه می‌شود.استانداردهای حسابداری در مورد صورتهای مالی کلیه واحدهای تجاري (انتفاعی) اعم از این که در بخش خصوصی یا عمومی فعالیت کند، کاربرد دارد. اگرچه این استانداردها معطوف به واحدهایی است که با هدف کسب سود فعالیت می‌کنند اما عمدتاً در مورد واحدهای غیر

ادامه مطلب  
دانلود مقاله ارشد حقوق مطالعه مقایسه ای و تطبیقی مسئولیت مدنی مدیران شركتهای تجاري


       دانلود مقاله ارشد حقوق مطالعه مقایسه ای و تطبیقی مسئولیت مدنی مدیران شركتهای تجاري   مقدمه در این تحقیق به بررسی ماده 118 لایحه اصلاحی قانون تجارت و مواد دیگر قانون تجارت در خصوص شركتهای دیگر تجاري كه مبین میزان اختیارات مدیران در انجام معاملات می باشد پرداخته ایم و در واقع می خواهیم به این پرسش پاسخ گوییم كه چنانچه مدیران شركتهای تجاري در معاملاتی كه از سوی شركت انجام می دهند از حیطه و حدود اختیارات خود تجاوز كنند معاملات انجام شده چه صورتی پیدا می كند و به بررسی میزان مسئولیت آنها و مقایسه آن با معاملات مدیران در شركتهای مدنی در صورتی كه از حدود وكالت تجاوز نمایند بپردازیم. هدف از انجام این تحقیق نیز آن است كه معاملاتی كه مدیران از

ادامه مطلب  
دانلود تحقیق مطالعه مقایسه ای و تطبیقی مسئولیت مدنی مدیران شركتهای تجاري و مدنی در انجام معاملات


امروزه اشخاص ثالثی كه با مدیران شركتهای تجاري و مدنی كه در مقام نماینده شركت می باشند نسبت به انعقاد عقد مبادرت می نمایند از حیث احقاق حقوق خود با مشكل مواجه می باشند یعنی از جهت اینكه شركت را طرف دعوی قرار دهند یا مدیران را دچار سردرگمی هستند. حال در این صورت وقتی مدیران در مقام نماینده موارد مقرر شده قانونی و قراردادی فیمابین خود و شركت را رعایت كرده باشند چنین عقدی صحیح و نافذ خواهد بود. لذا شخص ثالث علیه شركت طرح دعوی خواهد كرد در غیر این صورت ماهیت عقد فضولی خواهد بود و امكان مراجعه به شركت نیست.البته همیشه اینگونه نیست یعنی بعضاً قانون برای حمایت حقوق اشخاص ثالث اقدام می كند و حتی در صورت عدم رعایت موازین قانونی از سوی مدیران، شخص ثالث می‌تواند همچنان به شركت مرا

ادامه مطلب  
دانلود پروژه طراحی مجموعه‌های تجاري اداری تفریحی شامل 129 صفحه به فرمت word (قابل ویرایش) با تخفیف ویژه 40 درصدی اورمیاباکس


      عنوان: دانلود پروژه طراحی مجموعه‌های تجاري اداری تفریحی شامل 129 صفحه به فرمت word (قابل ویرایش) با تخفیف ویژه 40 درصدی اورمیاباکستعداد صفحات: 129این محصول پروژه طراحی مجموعه‌های تجاري اداری تفریحی شامل 129 صفحه به فرمت word (قابل ویرایش) دارای نقشه ها و جداول و ... می باشد که با تخفیف ویژه اورمیابکس در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. فهرست چکیده مقدمهسیری در نظریه‌های تجارت نیاز به مجموعه‌های تجاري بخش اول: تاریخچه ساختمان های اداریتاریخچه نظام اداری در جهاننگاهی به ساختار نظام اداری در ایراندوران قبل از اسلام نظام اداری مادهادوران هخامنشیاندوران تسلط مقدونی ها بر ایراندوره ا

ادامه مطلب  
پاورپوینت درمورد برند یا مارک تجاري


مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت درمورد برند یا مارک تجاري قالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید: 21   محتویاتسرفصل ها:   معرفی علامت تجاري   مدیریت علامت تجاري  ویژگی های یک علامت تجاري خوب  مزایای ثبت جهانی علامت تجاري   علائمی که قابلیت ثبت شدن دارند  دامنه محافظت از علامت تجاري   ارزش سازی علامت تجاري در فضای تجارت ایران  موافقتنامه و پروتکل مادرید       قسمتی از پاورپوینتمعرفی علامت تجاري :علامت تجاري یکی از مهم ترین عناصر بازاریابی و موفقیت یک سازمان می باشد و تصویری است که سازمان یا شرکت شما را با همه ابعادش معرفی می کند و تصویری از آنچه را که هستید یا می خواهید باشید را در ذهن بیننده، مشتریان، مصرف کنندگان و ... ایجاد می کند. در واقع علامت تجاري

ادامه مطلب  
مقاله با عنوان نام تجاري


26 صفحه word|فونت tahoma سایز 14| قابل اجرا در آفیس 2007 و نسخه های جدیدتر|قابل ویرایش و آماده چاپبخشی از تحقیقنام تجاري[1] شاید بتوان فت که بارزترین مهارت حرفه ای بازریابان، قابلیت توانایی آنها در ایجاد، حفظ، مراقبت و ارتقای نام تجاري(Brand ) است. تعیین نام تجاري هنر و بنیان بازاریابی است. نام تجاري سبب شناسایی فروشنده یا سازنده می شود. نام تجاري می تواند یک نام، یک علامت تجاري، نشان و یا سمبل دیگر باشد. فروشنده براساس قانون علامت تجاري حق استفاده همیشگی از نام تجاري را در اختیار دارد. بدین ترتیب نام های تجاري جدای از دارائیهایی نظیر مجوز بهره برداری، حق چاپ، و غیره هستند که از مدت زمان اعتبار خاصی برخوردارند. یک نام تجاري تعهد دائمی یک فروشنده برای ارائه مجموعه ای از ویژگی های، مزایا و خدمات خاصی برای خریداران را الزام می  کند. بهتر

ادامه مطلب  
دانلود مقاله بررسی سیستم حسابداری بانك كارآفرین


       دانلود مقاله بررسی سیستم حسابداری بانك كارآفرین فهرست مطالبعنوان                                                                         صفحهمقدمهچكیدهتصویب نامه هیأت وزیران و ضمائمتاریخچة تاسیس و حدود فعالیت بانك كارآفرینعناوین حسابهای دفتر كلزیر حسابهای دفتر كلمبنای تهیه و اهم رویه های حسابداری بانك كارآفرینصورتهای مالی:

ادامه مطلب  
تحقیق در مورد موفقیت مدیران بازاریاب


لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 20 صفحه
 قسمتی از متن .doc : 
 
فهرست
عنوان
صفحه
چکیده
مقدمه
نام تجاري
مدیریت نام تجاري
بیانیه مأموریت
تدوین، ارزیابی و انتخاب استراتژی
تدوین راهبرد نام تجاري
ابعاد نام تجاري
ماتریس استراتژی های نام تجاري
ارزش نام تجاري
ارزش مالی نام تجاري
محاسبة ارزش نام تجاري
ارزیابی ارزش نام تجاري
شواهدی بر ارزش نام تجاري
نتیجه گیری
منابع
1
2
3
4
5
9
10
12
15
17
19
19
20
21
22
25

چکیده
دراین مقاله به منظور ارائه راهکار برای موفقیت مدیران بازاریابی در دستیابی به اهداف نام تجاري(Brand ) و همچنین اثربخشی تلاشهایی( از قبیل موضع یابی، تبلیغات و ....) که در جهت ارتقای ارزش Bran

ادامه مطلب  
عنوان : هوش تجاري


عنوان :  هوش تجاري  140صفحه ورد قابل ویرایش word 12000تومان  چكیده:این پروژه با هدف تشریح فرایندهای ساخت سیستم‌های هوش تجاري صورت گرفته است‌. نویسندگان با درنظرگرفتن ویژگیهای سیستم‌های هوش تجاري، متدولوژی ویژه‌ای را برای ایجاد و به کارگیری این گونه سیستم‌ها در سازمان پیشنهاد کرده‌اند. این بررسی‌ها بر اهداف و سطوح کارکردی هوش تجاري در سازمانها تمرکز دارد. از ‌این رو در زمینه حاضر، رویکردی که مورد استفاده قرار گرفته است دو مرحله اصلی را در برمی گیرد که از یک تقابل نسبت به یکدیگر برخوردارند، یعنی ایجاد سیستم هوش تجاري و به کارگیری سیستم هوش تجاري. بخش گسترده‌ای از این پروژه متوجه هدف‌ها و وظایفی است که برای ایجاد و پیاده‌سازی هوش تجاري مورد نظر است. واقعیت اجتماعی- اقتصادی

ادامه مطلب  
صفحات ادامه نتايج:  1 
logo-samandehi