تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

پشتیبانی

پشتیبانی تلفنی
کاملترین مرجع طرح توجيهي اقتصادی و بزرگترین بانک مشاغل کشور به تعداد 1000 شغل و طرح تولیدی


         لیست کامل طرح های توجيهيطرح توجيهي تولید ظروف یکبار مصرف پلاستیکی و آلومینیومیطرح توجيهي تولید عرقيات معطرطرح توجيهي تولید ماست طعم دارطرح توجيهي بسته بندی چای و قهوه فوریطرح توجيهي بسته بندی پودر زعفرانطرح توجيهي تولید آب معدنی طعم دارطرح توجيهي چای سبزطرح توجيهي تولید محصولات زیتونطرح توجيهي تولید غذاهای آماده و نیمه آمادهطرح توجيهي تولید گلوتنتولید چای کیسه ای با منشأ گياهان داروییطرح توجيهي تولید و بسته بندی روغن حیوانیطرح توجيهي تولید فرنچ فرایز (خلال سیب زمینی سوخاری)طرح توجيهي تولید مصنوعات سنگیطرح توجيهي محصولات مفتولی با روکش پلاستیکطرح توجيهي تولید کربنات کلسیمطرح توجيهي تولید قطعات و صحفات گچطرح توجيهي تولید قطعات س

ادامه مطلب  
دانلود 150 طرح توجيهي فنی ، مالی و اقتصادی بصورت کامل همراه با جدول و محاسبات


این مجموعه شامل 150 طرح توجيهي بصورت کامل در قالب فایل word و pdf می باشد که یک مجموعه خوب برای ارائه دهندگان طرح های کارآفرینی و توجيهي می باشد.در زیر عنوان ها به همراه قابلیت های آنها آورده شده است :طرح توجيهي صنعتی فایل wordطرح توجيهي بازيافت مواد پلاستیكی ، تولید نایلون و چاپ روی آن طرح توجيهي بسته بندی چای تی - بگ طرح توجيهي  بستـه‌ بنـدی خــرمـا با ظرفیت بسته بندی 5000 تن در سال طرح توجيهي بستـه‌ بنـدی خــرمـا با ظرفیت بسته بندی 2000 تن در سال طرح توجيهي بسـته‌ بندی عـســل با ظرفیت 240 تن در سال طرح توجيهي بسته‌ بنـدی گوشت قرمز با ظرفیت بسته بندی 1600 تن گوشت قرمز در سال طرح توجيهي بسته‌ بنـدی مـواد غـذایی با ظرفیت بسته بندی 1200 تن مواد پودری در

ادامه مطلب  
دانلود طرح توجيهي پرورش مرغ گوشتی به ظرفیت 10000 قطعه


دانلود طرح توجيهي پرورش مرغ گوشتی  به ظرفیت 10000 قطعهفهرست شامل: 1ـ ساختمانها و تاسیسات هزینه‌های مورد نياز  طبق جدول شماره  1 2ـ تجهیزات و تأسیسات و هزینه های مورد نياز طبق جدول شماره 23ـ پرسنل شاغل در طرح طبق جدول شماره 34ـ هزینه های جاری طبق جدول شماره 45ـ تولیدات طرح طبق جدول شماره 76 - پیش بینی حساب سود و زيان طبق جدول شماره 8برای خرید و دانلود این محصول لطفا به انتهای همین صفحه مراجعه بفرمایید [DOC]طرح توجيهي پرورش مرغ گوشتی - مه پاش - دستگاه جوجه کشیwww.iran-mashin.com/10000-Broiler-chicken-plan.docبسمه تعالی. طرح توجيهي پرورش مرغ گوشتی. به ظرفیت 10000 قطعه. مالك طرح : ... بدیهی است گوشت مرغ به سبب مزیتهای فراوانی که دارد به عنوان منابع تامین پروتئین می تواند در ..... جدول شمار

ادامه مطلب  
مجموعه طرح های کار افرینی


مجموعه بیش از 300 طرح  توجيهي  صنعتی کشاورزی و خدماتیشما تنها با یک بار پرداخت میتوانید تمام فایل های لیست زیر را دانلود کنیدطرح های صنعتی :طرح توجيهي ادوات کشاورزیطرح توجيهي فرواری اجیل 500تنطرح توجيهي فرواری اجیل 1000تنطرح توجيهي اجر نمای پرسیطرح توجيهي اجر نسوز دولومیتیطرح توجيهي اجر سفالطرح توجيهي اجزای فرمانطرح توجيهي اجزای ترمزطرح توجيهي تولید الکل از خرماطرح توجيهي تولید الياف شیشهطرح توجيهي تولید عرقيات معطرطرح توجيهي بسته بندی عسل 240 تنطرح توجيهي تولید باند و گاز پزشکیطرح توجيهي تولید بستنی چوبی طرح توجيهي بسته بندی اب معدنیطرح توجيهي بازيافت ضایعات سنگی طرح توجيهي بازيافت پلاستیکطرح توجيهي بازيافت اليافطرح توجيهي تواید بتن امادهطرح توجيهي بیکربنات امونیومطرح توجيهي بیسکویت و نان شیرینیطرح توجيهي ت

ادامه مطلب  
دانلود یکصد طرح توجيهي


طرح توجيهي بسته بندی آب معدنی طرح توجيهي تولید آب اكسیژنه با ظرفیت 400 تن در سال طرح توجيهي تولید ادوات کشاورزی با ظرفیت 75 تن در سال طرح توجيهي تولید و بسته بندی آجیل و خشكبار با ظرفیت 500 تن در سال طرح توجيهي تولید و بسته بندی آجیل و خشكبار با ظرفیت 1000 تن در سال طرح توجيهي تولید الكل از خرما 300 تن الكل 60 تن اسید سیتریك  600تن شیره خرما طرح توجيهي بسته بندی عسل به ظرفیت  240تن در سال طرح توجيهي تولید غذای كودك با ظرفیت تولید 500 تن در سال طرح توجيهي تولید بستنی چوبی با ظرفیت 10 میلیون عدد در سال طرح توجيهي بازيافت مواد پلاستیكی ، تولید نایلون ، نایلکس و چاپ روی آن طرح توجيهي تولید بیسكویت ساده ، میشكا و نان و شیرینی طرح توجيهي تولید بلندگو ظرفیت 1000000عدد در سال طرح توجيهي صنعتی تولید بشکه فلزی طرح توجيهي تولی

ادامه مطلب  
طرح توجيهي يا طرح كسب و كار ( طرح بازاريابی ) کاشي

طرح توجيهي يا طرح كسب و كار ( طرح بازاريابی ) کاشي 22 صفحه بصورت وردفهرست مطالبطرح بازاريابی تولید كاشی.. 21- مقدمه. 22- تجزیه و تحلیل موقعیتی.. 4الف) محیط موقعیتی.. 4ب) محیط خنثی.. 7ج) محیط رقابت... 9د) محیط شركت... 10تحلیل SWOT. 113- بازار هدف.. 144- مسائل و مشکلات و فرصت ها : 15راهبردهای WO.. 165-اهداف بازاريابی.. 166- استراتژی بازاريابی.. 177- تاكتیك های بازاريابی.. 198- اجرا و کنترل. 21ارائه نتایج: 22 طرح بازاريابی تولید كاشی 1- مقدمهیکی از صنایعی که درسال های اخیر سرمایه‌گذاری‌های وسیعی در کشور روی آن صورت گرفته است و از حاشیة سودبالایی نیز برخوردار بوده است، صنعت کاشي و سرامیک است. تهدید بزرگ پیش روی اینصنعت در شرایط فعلی، افزایش بی‌رویة تعداد تولیدکنندگان کاشي و سرامیک در کشور استکه اگر برای توسعة بازار آ

ادامه مطلب  
پروژه و تحقیق-اصول معماری تزئینی- در 60 صفحه-docx


فرهنگ و هنر معماری سنتی در ایران صورتی شفاهی داشته و از راه تعلیم حضوری و تقلید انتقال میيافته است. حافظان و ناقلان فرهنگ و هنر معماری گروهی هنرمند برخاسته از ميان توده مردم كمسواد يا بیسواد بودند كه بیرون از عرصه آموزشهای مدرسی و با بهرهگیری از تجربيات و استعداد و ذوق هنری شخصی و ایمان و اعتقاد دینی استوار خود، مجموعه آثاری درخشان و پایدار در تاریخ فرهنگ معماری ایران اسلامی پدید آوردند. این گروه معماران هنرمند در نقشپردازی و آذینبندی بناها، هم در جنبه زیباشناختی نقشها و هم به جنبه فرهنگی آنها نظر داشتند و در كار هنری خود سلیقه شخصی و الهاماتی را كه مخالف با روند عمومی باورهای فرهنگی مردم بود، دخالت نمیدادند و به پاس و حرمت پیشگامان معماری و سنتهای فرهنگی، كارهای پیشینيان را تقلید میكردند و حتی المقدور از حوزه كار و اند

ادامه مطلب  
بازاريابی كروی 10 صنام فایل : بازاريابی كروی 10 ص
فرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلاید : 9
حجم : 43 کیلوبایت
بازاريابی كرویچكیده : در متون بازاريابی موضوع همیشگی و مورد بحث این است كه شركت ها نه تنها باید به نيازها و خواسته های مشتريان خود ، بلكه به خواسته ها و نيازهای مشتريان مشتريانشان نیز توجه كنند و از این موضوع به عنوان مفهومی از بازاريابی ياد شده است كه هدف آن ایجاد و احيای مجدد مفهوم بازاريابی در ورای سطوح سنتی یعنی ، تولید كنندگان ، عرضه كنندگان ، عمده فروشان ، خرده فروشان ، مشتريان و مصرف كنندگان در كانال های بازاريابی است . تلاش تحقیقات آتی باید بیشتر صرف ایجاد پلی بین سطوح روشن و آشكار خط مشی های آغازین و پايانی كانال های بازاريابی باشد كه در این رابطه باید اقتصاد و عوامل بوم شناختی در نظر گرفته شود . مقدمه : در سال های پايانی 1940 كارایی تولید عامل ضروری برای دستيابی به حفظ عملكر

ادامه مطلب  
پروژه طرح بازاريابی تولید کاشي

طرح توجيهي يا طرح كسب و كار ( طرح بازاريابی ) تولید کاشي 22 صفحه بصورت وردفهرست مطالبطرح بازاريابی تولید كاشی.. 21- مقدمه. 22- تجزیه و تحلیل موقعیتی.. 4الف) محیط موقعیتی.. 4ب) محیط خنثی.. 7ج) محیط رقابت... 9د) محیط شركت... 10تحلیل SWOT. 113- بازار هدف.. 144- مسائل و مشکلات و فرصت ها : 15راهبردهای WO.. 165-اهداف بازاريابی.. 166- استراتژی بازاريابی.. 177- تاكتیك های بازاريابی.. 198- اجرا و کنترل. 21ارائه نتایج: 22 طرح بازاريابی تولید كاشی 1- مقدمهیکی از صنایعی که درسال های اخیر سرمایه‌گذاری‌های وسیعی در کشور روی آن صورت گرفته است و از حاشیة سودبالایی نیز برخوردار بوده است، صنعت کاشي و سرامیک است. تهدید بزرگ پیش روی اینصنعت در شرایط فعلی، افزایش بی‌رویة تعداد تولیدکنندگان کاشي و سرامیک در کشور استکه اگر برای توسعة بازار آنها فکری نشود،

ادامه مطلب  
پاورپوینت کتاب بازاريابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری


دانلود پاورپوینت کتاب بازاريابی و مدیریت بازار تألیف حسن الوداری، در قالب  ppt  و در 272 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: فصل اول: مفاهیم مدیریت بازارتعریف بازاريابی و مدیریت بازارضرورت بازاريابیمفاهیم اساسی بازاريابیتعریف نيازتعریف خواستهکالاانواع کالاتعریف کالای ایده آلعوامل اثرگذار در خرید کالاتعریف مبادلهروشهای مبادلهشرایط مبادلهتعریف معاملهانواع معاملهشرایط معاملهتعریف بازارعوامل تشکیل بازارسیر تکاملی بازار به سوی مبادله مرکزیتعاریف بازاريابیتعریف Marketingتعریف مدیریت بازاريابیوظایف مدیر بازاريابیحالات تقاضا و وظایف مدیریت بازاريابیبازاريابی تبدیلیبازاريابی انگیزشیبازاريابی توسعه ایبازاريابی مجددبازاريابی همزمانبازاريابی محافظتیتعریف بازاريابی تضعیفیبازاريابی مقابله ایوظیفه مدیران بازاريابیفلسفه ه

ادامه مطلب  
کاشينام فایل : کاشي
فرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلاید : 11
حجم : 233 کیلوبایت
کاشي کاریکاشيکاری یکی از روشهای دلپذیر تزئین معماری در تمام سرزمینهای اسلامی است. تحول و توسعه کاشي ها از عناصر خارجی کوچک رنگی در نماهای آجری آغاز و به پوشش کامل بنا در آثار تاریخی قرون هشتم و نهم هجری انجامید. در سرزمینهای غرب جهان اسلام که بناها اساسا سنگی بود، کاشي های درخشان رنگارنگ بر روی دیوارهای سنگی خاکستری ساختمانهای قرن دهم و يازدهم ترکیه، تأثیری کاملا متفاوت اما همگون و پر احساس ایجاد می کردند. جز مهم کاشي، لعاب است. لعاب سطحی شیشه مانند است که دو عملکرد دارد: تزیینی و کاربردی. کاشي های لعاب دار نه تنها باعث غنای سطح معماری مزین به کاشي می شوند بلکه به عنوان عایق دیوارهای ساختمان در برابر رطوبت و آب، عمل می کنند. تا دو قرن پس از ظهور اسلام در منطقه بین النهرین شاهدی بر رواج صنعت کاشيکاری نداریم و تنه

ادامه مطلب  
بازاريابی و بازارسازی زیره و زرشك 223ص


223 صتحقیق‌ برای‌ افزایش‌ صادرات‌ غیرنفتی‌ كه‌ در كشور ما امری‌ الزامی‌است‌. دراین‌ مورد گرچه‌ در مقاطع‌مختلف‌ زمانی‌ چه‌ قبل‌ و چه‌ بعد از انقلاب‌ تحقیقاتی‌ انجام‌ شده‌ است‌ اما اقدامات‌ مؤثری‌ آنچنانكه‌ باید و شایدهنوز صورت‌ نگرفته‌ است‌. تجربه‌ كشورهای‌ موفق‌ در امر توسعه‌ اقتصادی‌ نشان‌ داده‌ كه‌ تجارت‌ خارجی‌ نقش‌بسيار مهم‌ و تعیین‌ كننده‌ای‌ در فرایند توسعه‌ این‌ كشورها ایفا كرده‌ و به‌ طور قطع‌ می‌توان‌ گفت‌ كه‌ هیچ‌كشورتوسعه‌ يافته‌ و تازه‌ صنعتی&z

ادامه مطلب  
جدیدترین طرح توجيهي تولید کاشي


 دانلود جدیدترین طرح توجيهي تولید کاشي      این طرح توجيهي در زمینه تولید کاشي، می باشد که بر اساس آخرین و جدیدترین تغییرات توسط کارشناسان متخصص در حوزه تولید کاشي،نگارش و جمع آوری شده است.لذا مطالعه این فایل برای افرادی که می خواهند در زمینه تولید کاشي،فعالیت داشته باشند بسيار مفید و کاربردی خواهد بود. این طرح کارآفرینی شامل موارد زیر می باشد :طرح توجيهي تولید کاشيفهرست مطالبجداول و محاسبات مربوطهموضوع و معرفی طرحهزینه تجهیزاتظرفیتسرمایه گذاری كلدوره بازگشت سرمایهاشتغال زاییفضای مورد نيازتعداد افراد و هزینه نیروی انسانياستانداردهای مربوطه طرحسهم آورده متقاضیسهم تسهیلاتبازارهای داخلی و خارجیتوجیه فنی و اقتصادی طرحعرضه کنندگان و ... موارد کاربرد این طرح توجيهي عبارتند از :-  مرجع مفید جهت ج

ادامه مطلب  
جدیدترین طرح توجيهي تزیینات چینی بلور و کاشي


 دانلود جدیدترین طرح توجيهي تزیینات چینی بلور و کاشي      این طرح توجيهي در زمینه تزیینات چینی بلور و کاشي، می باشد که بر اساس آخرین و جدیدترین تغییرات توسط کارشناسان متخصص در حوزه تزیینات چینی بلور و کاشي،نگارش و جمع آوری شده است.لذا مطالعه این فایل برای افرادی که می خواهند در زمینه تزیینات چینی بلور و کاشي،فعالیت داشته باشند بسيار مفید و کاربردی خواهد بود. این طرح کارآفرینی شامل موارد زیر می باشد :طرح توجيهي تزیینات چینی بلور و کاشيفهرست مطالبجداول و محاسبات مربوطهموضوع و معرفی طرحهزینه تجهیزاتظرفیتسرمایه گذاری كلدوره بازگشت سرمایهاشتغال زاییفضای مورد نيازتعداد افراد و هزینه نیروی انسانياستانداردهای مربوطه طرحسهم آورده متقاضیسهم تسهیلاتبازارهای داخلی و خارجیتوجیه فنی و اقتصادی طرحعرض

ادامه مطلب  
ضرورت تحقیقات بازاريابی (word) 27صفحه


عنوان :ضرورت تحقیقات بازاريابی                                                       قالب بندی : wordتعداد صفحات:27 محتويات فصل اول – رویکرد تحقیق علمی و تشخیص مساله1-در خصوص تحقیق توضیحاتی ارائه شود؟2-بازاريابی3-تحقیقات بازاريابی4-مهمترین معيارهای تصمیم گیری: ( نياز به تحقیقات بازاريابی)5-طبقه بندی تحقیقات بازاريابی ( با شكل)تحقیق تشخیص مساله6-در مورد تحقیقات بازاريابی توضیحاتی ارائه نمایید؟7- تعریف تحقیقات بازاريابی8-فرآیند برنامه ریزی بازار مربوط به چه تصمی

ادامه مطلب  
جدیدترین طرح توجيهي تولید تزیینات چینی بلور و کاشي


 دانلود جدیدترین طرح توجيهي تولید تزیینات چینی بلور و کاشي      این طرح توجيهي در زمینه تولید تزیینات چینی بلور و کاشي، می باشد که بر اساس آخرین و جدیدترین تغییرات توسط کارشناسان متخصص در حوزه تولید تزیینات چینی بلور و کاشي،نگارش و جمع آوری شده است.لذا مطالعه این فایل برای افرادی که می خواهند در زمینه تولید تزیینات چینی بلور و کاشي،فعالیت داشته باشند بسيار مفید و کاربردی خواهد بود. این طرح کارآفرینی شامل موارد زیر می باشد :طرح توجيهي تولید تزیینات چینی بلور و کاشيفهرست مطالبجداول و محاسبات مربوطهموضوع و معرفی طرحهزینه تجهیزاتظرفیتسرمایه گذاری كلدوره بازگشت سرمایهاشتغال زاییفضای مورد نيازتعداد افراد و هزینه نیروی انسانياستانداردهای مربوطه طرحسهم آورده متقاضیسهم تسهیلاتبازارهای داخ

ادامه مطلب  
بازاريابی ورزشی در عصر جدید و نقش آن در توسعه ورزش

بازاريابی ورزشی در عصر جدید و نقش آن در توسعه ورزش 33 صفحه بصورت وردبازاريابی ورزشی در عصر جدید و نقش آن در توسعه ورزش... 3چكیده : 3مقدمه. 3بيان مسئله. 4انواع فعالیت‌ها در بازاريابی.. 4بازار ورزشی.. 9اهمیت بازاريا بی ورزشی.. 9فرایند بازاريابی ورزشی.. 10ابعاد گوناگون بازاريابی ورزشی.. 10وظایف مدیریت بازاريا بی ورزشی.. 11تقسیمات بازاريا بی ورزشی.. 11تجزیه و تحلیل محیط بازاريا بی ورزشی.. 12عوامل قابل كنترل و غیر قابل كنترل در فرایند بازاريابی ورزشی.. 12آمیخته بازاريا بی ورزشی.. 13عوامل موثر بر محیط بازاريا بی ورزشی.. 15جدیدترین فلسفه بازاريا بی.. 16نقش بخش بازاريا بی در كیفیت ورزش... 16بازار رخدادهای ورزشی.. 18بازاريابی تیم ها و رخدادهای ورزشی.. 18بازاريابی محصولات از طریق ورزش... 19میزبانی رخدادهای ورزشی و کسب درآمد. 19گرفتن

ادامه مطلب  
پاور پوینت (اسلاید) بازاريابی و مدیریت بازار


 این پاور پوینت دارای 300 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت يا چاپ است
فایل پاور پوینت بازاريابی و مدیریت بازار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.
در این پاور پوینت مباحث به زبان ساده و قابل درک برای همه گفته شده و برای ارائه آن هیچ مشکلی نخواهید داشت
محتواب برخی از اسلاید ها :
محتوای اسلاید 3 : 4هدف کلیهدف کلی این فصل آشنایی دانشجو با مفاهیم اساسی، اهداف و فلسفه های مدیریت بازاريابی و همچنین شناخت وظایف مدیران در مؤسسات می باشد.محتوای اسلاید 4 : 5هدف های رفتارياز دانشجو انتظار می رود پس از مطالعه این فصل بتواند:
مفاهیم اساسی بازاريابی را نام برده و هر کدام را شرح دهد.
بازاريابی را تعریف کرده و فرایند مدیریت بازاريابی را توصیف ن

ادامه مطلب  
گزارش کار آموزی بازاريابی


گزارش کارآموزی در بازاريابی با فرمت قابل ویرایش ورد (word) و با پسوند Doc آماده شده و برای دانلود شما عزیزان بر روی سرورهای سایت قرار کرفته است. شما برای دانلود این گزارش کارآموزی/کارورزی لازم است ابتدا از طریق پایین صفحه پرداخت را انجام داده سپس لینک دانلود را مشاهده خواهید کرد و همچنین یک نسخه از آن به ایمیل شما ارسال خواهد شد.گزارش ذیل کاملا جامع و کامل بوده و از هر حیث تمام زیر زمینه های محل کارآموزی را پوشش می دهد شما پس از دانلود با استفاده از این گزارش آماده می توانید گزارشی جامع و کامل محيا ساخته و تحویل استادتان دهید يا با استفاده از این گزارش با طریق نوشتن یک گزارش کارآموزی حرفه ای آشنا شوید برای مشاهده بقیه گزارش های کارآموزی سایت ما می توانید از طریق منو کنار سایت و انتخاب گزینه کارآموزی های آماده به دیگر گزارش ها دسترسی داشته باشی

ادامه مطلب  
گزارش کار آموزی مدیریت بازار يابی


گزارش کارآموزی در مدیریت بازار يابی با فرمت قابل ویرایش ورد (word) و با پسوند Doc آماده شده و برای دانلود شما عزیزان بر روی سرورهای سایت قرار کرفته است. شما برای دانلود این گزارش کارآموزی/کارورزی لازم است ابتدا از طریق پایین صفحه پرداخت را انجام داده سپس لینک دانلود را مشاهده خواهید کرد و همچنین یک نسخه از آن به ایمیل شما ارسال خواهد شد.گزارش ذیل کاملا جامع و کامل بوده و از هر حیث تمام زیر زمینه های محل کارآموزی را پوشش می دهد شما پس از دانلود با استفاده از این گزارش آماده می توانید گزارشی جامع و کامل محيا ساخته و تحویل استادتان دهید يا با استفاده از این گزارش با طریق نوشتن یک گزارش کارآموزی حرفه ای آشنا شوید برای مشاهده بقیه گزارش های کارآموزی سایت ما می توانید از طریق منو کنار سایت و انتخاب گزینه کارآموزی های آماده به دیگر گزارش ها د

ادامه مطلب  
پاورپوینت کتاب مدیریت بازاريابی تألیف دکتر احمد روستا، دکتر داور ونوس و دکتر عبدالحمید ابراهیمی


عنوان: پاورپوینت کتاب مدیریت بازاريابی تألیف دکتر احمد روستا، دکتر داور ونوس و دکتر عبدالحمید ابراهیمی دسته: مدیریت (مدیریت بازاريابی)فرمت: پاورپوینت(Powerpoint)تعداد اسلاید: 355 اسلایدکتاب مدیریت بازاريابی تألیف دکتر احمد روستا، دکتر داور ونوس و دکتر عبدالحمید ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاريابی در سطح کارشناسی و همچنین مهمترین منبع طرح سوالات آزمون کارشناسی ارشد درس مدیریت بازاريابی مجموعه مدیریت میباشد. این فایل شامل پاورپوینت کل سیزده فصل این کتاب می باشد که در 355 اسلاید  همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که هم می تواند به عنوان ارائه کلاسی و هم به عنوان خلاصه ای جامع و کامل جهت مطالعه و آمادگی برای آزمون کارشناسی ارشد درس مدیریت بازاريابی مو

ادامه مطلب  
پکیج کامل طرح های توجيهي کارافرینی و خوداشتغالی


  هر طرحی را از تهران کارآفرین بخواهید ، آرشیو کاملی از طرح های توجيهي ، طرح های سال جدید ، آرشیو طرح ها به صورت پستی ، ارسال از طریق ایمیل ، و از هر روشی که شما بخواهید ، تماس بگیرید : 3607  059  0901 پکیج کامل طرح های توجيهي(شامل 10،000 طرح) کارافرینی و خوداشتغالیبه علت حجم بالای این محصول امکان گذاشتن فایل مورد نظر نبود ، برای تهیه طرح مورد نظر خود تماس بگیرید : 3607  059  0901 پکیج کامل طرح های توجيهي(شامل 850 طرح) 10،000 طرح عنوان طرح توجيهي شامل تمامی گروه ها شامل 10،000 طرح عنوان طرح به صورت کامل و استاندارد در تمامی گروه ها صنایع فلزی , صنایع خودرو سازی , صنایع ریخته گری و ساخت قطعات , صنایع ماشین سازی , صنایع غذایی و بسته بندی مواد غذایی , صنایع الکتریکی و الکترونیکی , صنایع

ادامه مطلب  
تحقیق در مورد کاشي کاری


21 صفحه word |فونت tahoma سایز 14| قابل اجرا در آفیس 2010 و نسخه های جدیدتر|قابل ویرایش و آماده چاپبخشی از تحقیق کاشي ایزنیک - قرن پنجم هجری - ترکیهp در قرن دهم هجری، ایزنیک مرکز تولید ظروف سفالی و کاشي در ترکیه محسوب می شد. یک رنگ قرمز درخشان جدید و یک دوغاب غنی شده از آهن به صورت ضخیم غیر قابل نفوذ به زیر لعاب، به کار گرفته می شده که از ویژگی های کاشي ایزنیک به شمار می آمد. یک سبک برگدار زیبا با طراحی های واقعی از گل های لاله، سنبل و میخک نیز بر روی کاشي ها، منسوجات، جلدسازی و سایر هنرهای ترکیه قرن دهم مورد استفاده قرار گرفتند اما پس از قرن يازدهم هجری، کیفیت کاشي ایزنیکی رو به افول گذاشت و از این دوران به بعد، ساخت کاشي در شهر کوتاهايا در مرز فلات آناتولی ادامه يافت. ساخت کاشي در سوریه نیز صورت می گرفته است. سفالگران دمشقی در قرن نهم هج

ادامه مطلب  
دانلودگزارش کارآموزی کارخانه کاشي صبا


دانلودگزارش کارآموزی کارخانه کاشي صبادانلودگزارش کارآموزی کارخانه کاشي صبا  گزارشی کلی از خط تولید کارخانه کاشي کاوه و بيان یکسری اطلاعات در مورد وسایل بکار رفته در کارخانهیک سرامیست در این واحد صنعتی درچه قسمتهایی کارمی کندمجموعه ها و زیر مجموعه های کارخانهدستگاههای موجود در کاشي کاوهتوضیحاتی مختصر در مورد سیکل تولیدسخانی با سرپرست شیفتسخنان  مسئول آزمایشگاه در مورد زدن یک طرح بر روی کاشي کفسخنان یکی از کارگران ماهردر مورد درجه بندی کاشي هاسخنان مسئول دستگاههای چاپ   گزارشی کلی از خط تولید کائون: در صد بیشتر بدنه را تشکیل می دهد و از خاک رس تهیه می شود .رس در بازار قیمت ارزانی دارد .50 درصد حجم بدنه را کائولن تشکیل می دهد . یک بدنه به علت شیرین کیجی که دارد و گرمایی که می بیند استحکام بیشتری پیدا

ادامه مطلب  
پاورپوینت کاشي و کاشي کاری در معماری


پاورپوینت کاشي و کاشي کاری در معماری کاشي به قطعه سنگی مصنوعی گفته می‌شود که طول و عرض آن مختلف بوده و ضخامت آن چند میلیمتر است، و یک روی آن دارای سطحی شیشه‌ای بوده و کاملاًّ صاف و صیقلی می‌باشد. کاشي محصولات سفالین و سرامیکی است که در ساختمان کاربرد و اهمیت ویژه‌ای دارد مانند حمام‌ها، توالت‌ها، آشپزخانه‌ها و آب ریزگاه‌های عمومی و غیره. کاشي برای تزئینات داخل و خارج ساختمان و همچنین برای بهداشت و عایق رطوبت به کار می‌رود. واژه کاشي از نام شهر کاشان اقتباس شده که از اوایل دوران اسلامی به عنوان مرکز صنعت سفال سازی مشهور بود.هنر زیبای کاشيکاری از هنرهای دستی و قدیمی ایران است که زیباترین و قدیمی ترین آنها کاشي های فیروزه ای اصفهان است و کتیبه های تاریخی مناره های دوران سلجوقی با آنها تز

ادامه مطلب  
دانلود تحقیق درباره فرهنگ بازاريابی


تعداد صفحات:47نوع فایل: word (قابل ویرایش)لینک دانلود پایین صفحه   فهرست مطالبچکیده: 1 مقدمه: 2 اهمیت بازارگرایی فرهنگی در مقابل بازارگرایی رفتاری و سوالات منتج : 3مفهوم فرهنگ سازمانی بازارگرا. 5نتایج آزمون فرضيات این تحقیق: 6 سمبولیسم سازمانی و سازمان به عنوان یك فرهنگ و ارتباط آن با مفهوم بازاريابی: 6استفاده از سمبولها برای اعمال مفهوم بازاريابی: 7نگاهی به فلسفه های مدیریت بازاريابی.. 9دیدگاه تولید: 9دیدگاه محصول (Product Concept): 10دیدگاه فروش (Selling Concept): 11دیدگاه بازاريابی (Marketing Concept): 11دیدگاه بازاريابی اجتماعی (Societal Marketing Concept): 14نقش علم بازاريابی درسلامت اجتماعی.. 15سلامت اجتماعی.. 15تلاطم اجتماعی و بازاريابی.. 23نتیجه گیری.. 24 نتیجه گیری: 25توسعه مفاهیم فرهنگ سازمانی.. 26مفهوم بازار

ادامه مطلب  
تحقیقات بازاريابی در بازارهای داخلی بازاريابی اجتماعی،رهيافتی مهم در رفتار اجتماعی

تحقیقات بازاريابی در بازارهای داخلی بازاريابی اجتماعی،رهيافتی مهم در رفتار اجتماعی 23 صفحه بصورت وردفهرست مطالبچكیده 3کلید واژه: 3مقدمه. 3پیشینه تحقیق. 4 بيان مسئله. 5 تاریخچه بازاريابی اجتماعی. 61-2. تفاوت‌ها 72-2. شباهت‌ها 7 ویژگی‌های بارز بازاريابی اجتماعی. 8 نظریه‌ها و مدل‌ها در بازاريابی اجتماعی. 92-4. نظریه اقدام معقول. 93-4. نظریه شناخت اجتماعی. 104-4. مدل فرانظری تغییر رفتار سلامت.. 10 فرایند بازاريابی اجتماعی. 11 مراحل اجرای بازاريابی اجتماعی. 121-6. تحقیقات بازاريابی. 122-6. جدا سازی.. 133-6. استفاده از چهار p. 134-6. پایش و ارزيابی. 15 پیشینه، منظور و كانون توجه. 15 تحلیل موقعیت.. 15 سابقه مخاطبان هدف.. 15 بازاريابی اهداف و مقاصد. 15 عوامل مؤثر بر پذیرش رفتار م

ادامه مطلب  
پاورپوینت کتاب بازاريابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی


دانلود پاورپوینت کتاب بازاريابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی، در قالب  pptx  و در 295 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: فصل اول: كليات بازاريابی بین‌المللیهدف بازاريابیتعریف بازاريابیتعریف بازريابی بین‌المللياهمیت تجارت جهانیتفاوت‌های بازار‌های داخلی و بین‌المللیبازاريابی تطبیقیبازاريابی بین‌المللی و سطوح آنسطوح طبقه‌بندی رقابت تجاریعناصر مزیت استراتژیك بازاريابیتفاوت عمده  بازاريابی  داخلی  و  بین‌المللیعوامل خارجی  محیط  بازاريابی  بین‌المللیعوامل اقتصادیعوامل اقتصاد بر اساس درآمد ملیعوامل سياسیعوامل فرهنگی فصل دوم: محیط فرهنگی در بازاريابی بین المللياهمیت فرهنگ در بازاريابی بین‌المللیتعریف فرهنگعناصر فرهنگمذه

ادامه مطلب  
با معماران عصر دیجیتال - اندیشه های فیلیپ کاتلر


        مقاله با عنوان با معماران عصر دیجیتال - اندیشه های فیلیپ کاتلر در فرمت ورد در 23 صفحه و شامل مطالب زیر می باشد:اندیشه های فیلیپ كاتلرشما را پدر بازاريابی می نامند. نظر خودتان چیست؟بازاريابی به چه معناست؟بسياری از مردم، بازاريابی را به معنای فروش و تبلیغات درنظرمی گیرند. نسبت فروش و بازاريابی چیست؟شما تعبیربازاريابی نئاندرتالی را برای توصیف بازاريابی غیرواقعی به كار برده اید. چه خطاها و اشتباهاتی می تواند بازاريابی را از مسیر صحیح خود دور سازد؟ مدیریت بازاريابی چه وظایفی بر دوش دارد؟گامهای بنيادین در فرایند بازاريابی كدام است؟به آمیزه بازاريابی اشاره كردید. مفهوم و جایگاه این آمیزه در بازاريابی را توضیح دهید.شما اخیراً عامل سياست و باور همگانی را به ایـن عــوامل افزوده و

ادامه مطلب  
دانلود پروژه نقش بازاريابی در ایجاد تقاضای بهینه برای خدمات بانكی و روش های كاربردی آن


پروژه نقش بازاريابی در ایجاد تقاضای بهینه برای خدمات بانكی و روش های كاربردی آن پژوهشی کامل می باشد و در 5 فصل تنظیم شده است. شما میتوانید فهرست مطالب پروژه را در ادامه مشاهده نمایید.پروژه بصورت فایل قابل ویرایش ورد(WORD) در 87 برگه برای رشته بانکداری در پایین همین صفحه قابل دانلود میباشد. شایسته يادآوری است که پروژه از ابتدا تا پايان ویرایش وتنظیم , سکشن بندی (section) و فهرست گذاری اتوماتیک کامل شده وآماده تحویل يا کپی برداری از مطالب مفید آن است.بلافاصله بعد از پرداخت و خرید ، لینک دانلود نمایش داده می شود، علاوه بر آن لینک فایل مربوطه به ایمیل شما نیز ارسال می گردد.1-1- تعریف مسألهما در این تحقیق به دنبال بررسی این موضوع هستیم كه «آيا ناتوانی بانك های ایرانی

ادامه مطلب  
تعمیر ونگهداری ساختمان (تعمیر کاشي) 10 صنام فایل : تعمیر ونگهداری ساختمان (تعمیر کاشي) 10 ص
فرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلاید : 9
حجم : 1533 کیلوبایت
تعمیر ونگهداری ساختمان (تعمیر کاشي)دلایل مهم ترک وشکست کاشي دلیل عمده ترک وشکسته شدن کاشي درساختمان نشست ساختمان میباشد.دلیل دیگر جنس لعاب کاشي از شیشه و سیلیس می باشد و با کوچکترین فشار ترک و خرد میشود.درگاهی موارد کاشي پشت لوله های آبگرمکن يا دود کش بخاری و مکان های دیگری قرار میگیرد که باعث میشود کاشي گرمای زيادی به خود جذب کند و بر اثر انقباض و انبساط کاشي ترک می خورد در ضمن برای جلوگیری از این امر لوله ها را با پشم شیشه می پوشانند وبرای چسبندگی بهتر ملات با عایق پشم شیشه از تور سیمی استفاده میکنند.ترك‌های خفیف1.زمانی كه دیوار دچار افت می‌شود، به سبب استفاده از ملات سیمان آن هم با عيار بالا در پشت كاشیكاری كه به شكل دوغاب‌

ادامه مطلب  
تأثیر تحقیقات بازاريابی بر عملکرد از طریق فرهنگ بازارگرایی در آژانس‌های مسافرتی شهرستان مشهد(word) 21 صفحه


عنوان :تأثیر تحقیقات بازاريابی بر عملکرد از طریق فرهنگ بازارگرایی در آژانس‌های مسافرتی شهرستان مشهدقالب بندی : wordتعداد صفحات : 21همراه با جدول نختوياتچکیدهمقدمهتحقیقات بازاريابیبازارگراییعملکردمدل مفهومیروش تحقیقيافته هابحث و نتیجه گیری قسمتی از متنچکیدهآشفتگی روند تجاری، افزایش رقابت در ميان شركت‌های تجاری، محیط پیرامون سازمان‌ها را بسيار متفاوت‌تر از گذشته نموده است. شناخت مسیرهای آتی تجاری و حركت در راستای آنها به نحوی كه منافع سازمان را به همراه داشته باشد، ضرورت وجود تحقیقات بازاريابی را التزام می‌بخشد. به نظر می‌رسد بنابر باور برخی از صاحبنظران، بازارگرایی با تأثر از تحقیقات بازاريابی بتواند نتایج عملكردی سازمان را

ادامه مطلب  
دانلود مقاله تاریخچه كاشی 28 ص


تاریخچه كاشی 28 ص - word (..DOC) - عمومی و آزاد - گوناگون
نوع فایل : word (..DOC)
تعداد صفحه : 26
قسمتی از محتويات فایل :
 
‏1
‏بیش از ربع قرن ‏تجربه
‏شرکت‏  ‏صنایع‏ ‏ کاشي ‏ ‏اصفهان  ‏در ‏ ‏سال‏ ‏ 1353 در  ‏زمینی ‏ ‏به ‏ ‏وسعت‏ ‏280,000‏ ‏ متر مربع در کیلومتر 18 جاده اصفهان - نجف آباد برای ‏تولید انواع کاشي دیواری با ظرفیت سالانه 3 میلیون متر مربع تاسیس ‏گردید
 ‏واحد 2 کارخانه نیز در ‏سال 1368 باظرفیت 3 میلیون متر مربع در سال گشایش يافت . با انگیزه افزایش توان ‏تولید در پاسخ به بازارهای داخل و خارج کشور طرح توسعه‏  ‏و‏  ‏ایجاد واحد 3 و نیز ‏بهینه سازی واحدهای 1و2 با هدف ارتقاء کیفیت و افزایش کاريایی در دستور کار قرار ‏گرفت که با نصب ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته‏ ‏و‏ ‏مدرن روز, کار بهره برداری از ماشین ‏آلات در اوایل سال 138

ادامه مطلب  
پاورپوینت روشهای بازاريابی عصبی و حسی، 130 اسلاید،pptx


روشهای بازاريابی عصبی و حسی در 130 اسلاید زیبا شامل روشهای بازاريابی عصبی و حسی،بازاريابی حسی،بازاريابی عصبی،مراحل بازاريابی عصبی،تحقیقات بازاريابی،تبلیغات بازاريابی،ترفندهای بازاريابی عصبی،تعریف بازاريابی حسی،قوانین بازاريابی حسی  و... می باشد.آمیزه بازاريابی حسی آمیزه بازاريابی نه تنها یک مفهوم مهم نظری در بازاريابی مدرن به حساب می آید، بلکه به عنوان یک ابزار اثربخش در توسعۀ استراتژی های بازاريابی مورد توجه قرار می گیرد. در 1953 Neil Borden اولین کسی بود که عبارت "آمیزه بازاريابی" را به مفهوم متغیرهای بازاريابی نسبتاً اثرگذار بر نيازهای بازار، مورد استفاده قرار داد. اگرچه متغیرهای بازاريابی قابل کنترل بسياری وجود دارد، اما تا کنون 4P به عنوان مهمترین آمیزه بازاريابی مطرح بوده است. این مفهوم توسطMcCarthy

ادامه مطلب  
تحقیقات بازاريابی پیوسته و آنلاین ( کامپیوتری )17صفحه


عنوان : تحقیقات بازاريابی پیوسته و آنلاین ( کامپیوتری )قالب بندی : wordتعداد صفحات : 17 محتوياتتحقیقات بازاريابی پیوسته و آنلاین ( کامپیوتری )مقدمه - طرح اجرای تحقیقات بازاريابی پیوسته آنلاین 3) اصول تحقیقات بازاريابی آنلاین نظامدار گروه های کنترلی و تجربی مشابه " دانش فعال "" تجربيات صریح و ضمنی "تعیین حساسیت قیمت تعیین تاثیرات اوراق سازی / وفاداری به نمونه کالاسفارش مجدد کاتالوگ مباحث و نتایج و . . . قسمتی از متنتحقیقات بازاريابی پیوسته و آنلاین ( کامپیوتری )تصمیمات بازاريابی نوعاً بر مبنای تحقیقاتی که ، از طریق خدمات پستی سریع ، پيام مراکز خرید ، گفتگوی تلفنی ، مذاکرات گروهی منسجم و موردی از این صورت می گیرند ، اتخاذ می شوند . این شیوه های مربوط به تحقیقات بازاريابی وقت گیر و پر خرج بوده ، و برای دستياب

ادامه مطلب  
آشنایی با نحوه و شرایط اخذ پروانه طرحهای دامپروری صنعتی


آشنایی بانحوه و شرایط اخذ پروانهطرحهای دامپروری صنعتیبا توجه به افزایش روزافزون درخواست احداث طرح های صنعتی دام و طیور از طرف علاقه مندان، سرمایه گذاران و فارغ التحصیلان بخش کشاورزی و عدم وجود منبع خاصی جهت کسب اطلاعات مورد نياز برای تصمیم گیری در نحوه و میزان سرمایه گذاری و نوع طرح انتخاب شده ب هنظر م یرسد ارائه مطلبی که اطلاعات بیشتری از مراحل اخذ یک مجوز و همچنین بيان پارامترهایی که در انتخاب زمین مورد نياز بایستی مد نظر قرار گیرد ضروری باشد. لذا بر اساس مستندات قانونی موجود، در این نوشتار به تشریح مراحل تصمیم گیری و انتخاب زمین جهت اجرای طرح صنعتی دام و طیور پرداخته شده است. امید است مطالعه این مقاله دیدگاه کلی در خصوص شرایط احداث یک طرح صنعتی، نحوه انتخاب زمین و شناخت از مراجعی که در اجرای این پروژه به نوعی د

ادامه مطلب  
پاورپوینت کتاب مدیریت بازاريابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده

دانلود پاورپوینت کتاب مدیریت بازاريابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده، در قالب pptx و در 156 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: فصل اول: ارزيابی نقش حساس بازاريابی در عملکرد سازمانفعالیت های اقتصادی در جهان اقتصادیتحولات اقتصاد جهانیشکاف درآمدراه حل کاهش فاصله درآمدیمحیط زیست و بازاريابی متعهد اجتماعیپیشرفتهای تکنولوژیکمشتری قدرتمندمفاهیم اساسی بازاريابینياز، خواسته، تقاضاکالا (محصولات و خدمات)مبادله و معاملاتروابط و شبکه هابازارهابازاريابان و مشتريانسیستم بازاريابی سادهساختار جريانات در یک اقتصاد مبادلاتی نوینساختار جريانات در یک اقتصاد مبادلاتی نوینمدیریت بازاريابینیروهای اصلی یک سیستم بازاريابی نوینحالات هشت گانه تقاضا و وظایف بازاريابمفهوم تولید در فعالیتهای اقتصادیمفهوم کالا در فعالیتهای اقتصادیمفهوم فروش

ادامه مطلب  
تحقیق سیستم اطلاعات بازاريابی، 30 صفحه،docx


این تحقیق در مورد سیستم اطلاعات بازاريابی در30 صفحه در قالب ورد و قابل ویرایش شامل انواع بازاريابی و سیستم های اطلاعات بازاريابی,تعریف بازاريابی,اهداف بازار يابی,ضرورت بازاريابی:,Marketing,تعریف مدیریت بازاريابی,بازاريابی و.... می باشد. همچنین:فهرستمقدمه. 3بازاريابی.. 7کارکرد. 9ارکان بازاريابی.. 9تفاوت بازاريابی با تبلیغات... 9تفاوت بازاريابی با فروش.... 10انواع بازاريابی.. 10بازاريابی صنعتی و مصرفی.. 10تأثیر تکنولوژی در بازاريابی.. 12دانش بازاريابی در ایران.. 12نسل‌های بازاريابی.. 12بازاريابی اجتماعی.. 13سیستم های اطلاعات بازاريابی و تحقیقات بازاريابی.. 15سیستم اطلاعاتی بازاريابی.. 16اطلاعات بازاريابی : 17سیستم های سوابق داخلی : 18بانك اطلاعاتی بازاريابی.. 18سیستم های اطلاعاتی رقابتی.. 18سیستم های ویژه برقراری تماس با م

ادامه مطلب  
بازاريابی در ایران


       مقاله با عنوان بازاريابی در ایران در فرمت ورد در 40 صفحه و شامل مطالب زیر می باشد:مقدمهمواد و روشهامسیر بازاررسانیضریب هزینه بازاريابیمدلهای حاشیه بازاريابینتایج و بحثمسیر بازاررسانی زیرهقیمت گذاری زیره در مسیرهای مختلف بازاريابیحاشیه بازاريابی در مسیرهای مختلف بازاريابیهزینه بازاريابی زیره در مسیرهای مختلف بازاريابیسود بازاريابی زیره در مسیرهای مختلف بازاريابیضریب هزینه بازاريابی زیره در مسیرهای مختلف بازاريابیضایعات زیره در مراحل مختلف بازاريابیعدم كارایی بازاريابی زیره در مسیرهای مختلف بازاريابیمدلهای حاشیه بازاريابی زیرهشفافیت بازار زیرهمسیر بازاررسانی زرشك زرشك در مسیرهای مختلف بازاريابیقیمت گذاری زرشك در مسیرهای مختلف بازاريابیحاشیه بازاريابی زرشك در مسیرهای مختلف بازاريابیهزینه های بازاريابی زرشك در مس

ادامه مطلب  
بازاريابی زیره و زرشک در ایران


       مقاله با عنوان بازاريابی زیره و زرشک در ایران در فرمت ورد در 40 صفحه و شامل مطالب زیر می باشد:مقدمهمواد و روشهامسیر بازاررسانیضریب هزینه بازاريابیمدلهای حاشیه بازاريابینتایج و بحثمسیر بازاررسانی زیرهقیمت گذاری زیره در مسیرهای مختلف بازاريابیحاشیه بازاريابی در مسیرهای مختلف بازاريابیهزینه بازاريابی زیره در مسیرهای مختلف بازاريابیسود بازاريابی زیره در مسیرهای مختلف بازاريابیضریب هزینه بازاريابی زیره در مسیرهای مختلف بازاريابیضایعات زیره در مراحل مختلف بازاريابیعدم كارایی بازاريابی زیره در مسیرهای مختلف بازاريابیمدلهای حاشیه بازاريابی زیرهشفافیت بازار زیرهمسیر بازاررسانی زرشك زرشك در مسیرهای مختلف بازاريابیقیمت گذاری زرشك در مسیرهای مختلف بازاريابیحاشیه بازاريابی زرشك در مسیرهای مختلف بازاريابیهزینه

ادامه مطلب  
پروژه با عنوان بازاريابی در ایران


       پروژه با عنوان بازاريابی در ایران در فرمت ورد در 40 صفحه و شامل مطالب زیر می باشد:* مقدمه* مواد و روشها* مسیر بازاررسانی* ضریب هزینه بازاريابی* مدلهای حاشیه بازاريابی* نتایج و بحث* مسیر بازاررسانی زیره* قیمت گذاری زیره در مسیرهای مختلف بازاريابی* حاشیه بازاريابی در مسیرهای مختلف بازاريابی* هزینه بازاريابی زیره در مسیرهای مختلف بازاريابی* سود بازاريابی زیره در مسیرهای مختلف بازاريابی* ضریب هزینه بازاريابی زیره در مسیرهای مختلف بازاريابی* ضایعات زیره در مراحل مختلف بازاريابی* عدم كارایی بازاريابی زیره در مسیرهای مختلف بازاريابی* مدلهای حاشیه بازاريابی زیره* شفافیت بازار زیره* مسیر بازاررسانی زرشك زرشك در مسیرهای مختلف بازاريابی* قیمت گذاری زرشك در مسیرهای مختلف بازاريابی* حاشیه بازاريابی زرشك در

ادامه مطلب  
تحقیق در مورد مزايای بازاريابان مستقل


6 صفحه word |فونت tahoma سایز 12| قابل اجرا در آفیس 2007 و نسخه های جدیدتر|قابل ویرایش و آماده چاپبخشی از تحقیقكاربردهای ممیزی‌ بازاريابی‌‌ از ممیزی‌ بازاريابی  در موارد زیر می توان استفاده كرد:O  تدوین‌ استراتژی‌های‌ كلان‌ كسب‌ و كار و استراتژی‌های‌ بازاريابی‌ (شناخت‌ فرصتهای‌ كسب‌ و كار و تعیین‌ خطوط‌ كلی‌ نفوذ در بازار، جذب‌ و حفظ‌ موقعیت).O  زمانی‌ كه‌ یكی‌ از وظایف‌ بازاريابی‌ (نظیر فروش، تحقیقات‌ بازار، تبلیغات‌ و...) نياز به‌ بازنگری‌ و اصلاح‌ ساختاری‌ دارند. O  تهیه‌ طرح بازاريابی (در شماره 170 ماهنامه تدبیر- بخش كلینیك بازاريابی و تبلیغات در

ادامه مطلب  
پاور پوینت (اسلاید) کارگاه بازاريابی


 این پاور پوینت دارای 217 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت يا چاپ است
فایل پاور پوینت کارگاه بازاريابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.
در این پاور پوینت مباحث به زبان ساده و قابل درک برای همه گفته شده و برای ارائه آن هیچ مشکلی نخواهید داشت
محتواب برخی از اسلاید ها :
محتوای اسلاید 3 : Marketing
بازاريابی / بازارگردانی / مدیریت بازار4- همه تلاشهای نظام‌مند برای شناخت نظام بازار و اقدام مناسب نسبت به انواع تقاضاها با توجه به نظام ارزشی جامعه و هدفهای سازمان . 2- بازاريابی دانش انطباق و همسـویی منابع انسانی ، مالی و فیزیكی سازمانها با خواست ها و نيازهای مشتری است .1- بازاريابی فرآیندی است که از طریق آن افراد و گروهها نيازها و خواسته های خود را از طریق

ادامه مطلب  
جدیدترین طرح توجيهي توجيهي تولید واگن قطار


 فرمت فایل : PDFتعداد صفحات : 56دانلود جدیدترین طرح توجيهي توجيهي تولید واگن  قطار             این طرح توجيهي در زمینه توجيهي تولید واگن  قطار، می باشد که بر اساس آخرین و جدیدترین تغییرات توسط کارشناسان متخصص در حوزه توجيهي تولید واگن  قطار،نگارش و جمع آوری شده است.لذا مطالعه این فایل برای افرادی که می خواهند در زمینه توجيهي تولید واگن  قطار،فعالیت داشته باشند بسيار مفید و کاربردی خواهد بود.   این طرح کارآفرینی شامل موارد زیر می باشد : طرح توجيهي توجيهي تولید واگن  قطار فهرست مطالب جداول و محاسبات مربوطه موضوع و معرفی طرح هزینه تجهیزات ظرفیت سرمایه گذاری كل دوره بازگشت سرمایه&nbs

ادامه مطلب  
شناسه محصول: 661 موجود

آموزش مشاغل ساختمانی درآمد زا


قیمت : 18,800تومان




برچسب ها :آموزش مشاغل ساختمانی درآمد زا ,













توضیحات محصول





 آموزش مشاغل ساختمانی درآمد زا
Building & Construction Jobsخود اشتغالی را از همین امروز شروع کنید !بیش از 7 ساعت آموزش کامل مشاغل ساختمانی درآمد زاآموزش نقاشی داخل و بیرون ساختمانآموزش کاغذ دیواری کردن ساختمانآموزش کفپوش کردن، پارکت و لمینیت و ... ساختمانآموزش کامل کاشي کاری ساختمانآموزش کابینت کردن آشپزخانهآموزش تعمیرات و تعویض سرویس آشپزخانهآموزش کامل گچ کاری ساختمانآموزش نصب پرده در ساختمانپکیج اوریجینال و بسيار شکیل در قالب 2 DVD کاملا فارسیقابل پخش در

ادامه مطلب  
پروژه تاثیر سياست های بازرگانی دولت نهم و دهم بر بازاريابی محصولات کشاورزی

مطالعه نقش دولت در فعالیت های بازاريابی و خط مشی بازرگانی دولت در این رابطه(تاثیر سياست های بازرگانی دولت نهم و دهم بر بازاريابی محصولات کشاورزی) 39 صفحه بصورت وردفهرست مطالبچكیده 3كلیدواژه: 3مقدمه. 4پیشینه تحقیق.. 4سوال اصلی تحقیق.. 5بيان مسئله. 5مبانی نظری تحقیق.. 7ابعاد گوناگون بازاريابی: 8تجاری سازی دولت: 8روش های تجاری سازی فناوری دولت: 81-      کی (زمان) 92-      کجا (مکان) 93-      بررسی مالکیت فکری.. 94-      برای که (جنبه های مختلف بازار مورد نظر) 105-      چگونه (استراتژی بازاريابی) 10مراحل اصلی ایجاد و ارایه محصولات جدید پژوهشی: 10نوآوری چیست؟ 10تجاری سازی و نوآوری دولت

ادامه مطلب  
پاور پوینت (اسلاید) جامع ترین مطالعه از بازاريابی صنعتی


 این پاور پوینت دارای 235 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت يا چاپ است
فایل پاور پوینت جامع ترین مطالعه از بازاريابی صنعتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.
در این پاور پوینت مباحث به زبان ساده و قابل درک برای همه گفته شده و برای ارائه آن هیچ مشکلی نخواهید داشت
محتواب برخی از اسلاید ها :
محتوای اسلاید 3 : رئوس مطالب دورهکليات بازاريابی صنعتی
رفتار خریداران سازمانی
روابط خریدار و فروشنده در بازارهای صنعتی
بخش‌بندی، هدفگذاری و موقعیت‌يابی در بازارهای صنعتی
برنامه‌ریزی استراتژیک در بازارهای صنعتی
سایر مبحث از جمله
قیمت گذاری در بازارهای صنعتی
استراتژی‌های توزیع صنعتی
مدیریت محصول در بازارهای صنعتی
ارتباطات بازار

ادامه مطلب  
جدیدترین طرح توجيهي پرورش 100 راس گوسفند


 دانلود جدیدترین طرح توجيهي جدیدترین طرح توجيهي  پرورش گوسفند      این طرح توجيهي در زمینه جدیدترین طرح توجيهي  پرورش گوسفند، می باشد که بر اساس آخرین و جدیدترین تغییرات توسط کارشناسان متخصص در حوزه جدیدترین طرح توجيهي  پرورش گوسفند،نگارش و جمع آوری شده است.لذا مطالعه این فایل برای افرادی که می خواهند در زمینه جدیدترین طرح توجيهي  پرورش گوسفند،فعالیت داشته باشند بسيار مفید و کاربردی خواهد بود. این طرح کارآفرینی شامل موارد زیر می باشد :طرح توجيهي جدیدترین طرح توجيهي  پرورش گوسفندفهرست مطالبجداول و محاسبات مربوطهموضوع و معرفی طرحهزینه تجهیزاتظرفیتسرمایه گذاری كلدوره بازگشت سرمایهاشتغال زاییفضای مورد نيازتعداد افراد و هزینه نیروی انسانياستانداردهای مربوطه طرحسهم آورد

ادامه مطلب  
دانلود پاورپوینت بازاريابی خدمات


  لینک دانلود و خرید محصول در پایین توضیحاتنوع فایل: POWER POINTقابل ویرایش و آماده ارائه تعداد اسلاید : 61 اسلاید1 1 بازاريابی خدماتSERVICES MARKETING بشیر نداف Bashir naddaf 2 2 ارزش خدمت عبادت به جز خدمت خلق نیست. «سعدی» معنی واقعی زندگی، خدمت کردن به دیگران است. «تولستوی» عالی ترین سرنوشت برای هر فرد آن است که خدمت کند تا حکمرانی. «انیشتین» 3 3 فهرست مقدمه تعریف بازاريابی ویژگی های منحصر به فرد خدمات آمخته های بازاريابی خدمات مدل PROMPT برای مزیت خدمت مزیت خدمت و خدمت برتر الزامات یک سازمان خدماتی پويا عوامل مهم ممیزی خدمات معيارهای ارزيابی «نتیجه» و «تجربه» خدمت 4 4 فهرست گام های اساسی در بازاريابی خدمات راهنمای فروش خدمات برنامه ارائه خدمات به مشتريان انتظا

ادامه مطلب  
تحقیق در مورد چوب و کاربرد های آن 46 ص


لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  .DOC ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 39 صفحه
 قسمتی از متن .DOC : 
 
II
‏چوب و کاربرد های آن
‏مُعَرَّق‌کاری‏ ‏
‏پیشینه‏ ‏ ‏
‏در دوران قبل از اسلام قطعات بزرگ چوبی به عنوان بخشی از ساختمان به کار می‌رفته‌است. در این دوره چوب به عنوان یکی از فراوان‌ترین مصالح طبیعی نقش مهمی در ساخت ابزار فنی و کشاورزی و ‏حتی‏ وسایل خانگی ایفا می‌کرده‌است. از دوره ‏سلوکيان‏ آثار چندانی در دست با همان شیوه معرق چوب کار می‌شود، فقط زمینه طرح يا کار را به قطعه‌های پازل مانند بریده، در کنار هم می‌چسبانند و سپس باز هم برای مراحل تکمیلی به کارگاه رنگ فرستاده می‌شود.
‏معرق زمینه آجری:‏ ‏با همان شیوه معرق زمینه چوب کار می‌شود، فقط تفاوت کار در این ا

ادامه مطلب  
صفحات ادامه نتايج:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  > 
logo-samandehi